Bloggen uppdateras....


Här är jag första dagen, lunch i poolbaren! Har fått en del frågor om vilken han jag har förlovningsringen på och det är på den vänstra trots att man i Norge har den på den högra handen. Jag är ju svensk  ;)

Alltid annars blir mina bilder som de ser ut i iphotobiblioteket, men nu roterar de sig själva här inne på bloggen...Kan inte annat än be om tips? Någon som haft samma upplevelse?


Poolmys, Elian är en badkille. Denna veckan har han verkligen utvecklats, han pratar mycket mer, BADA BADA är favoritordet ;) Vi har märkt att han njutit närvaron av oss samtidigt. En paus ifrån livet härhemma med alla måsten och att bara äta gott, slappa och kramas - DET är livet!


Första kvällen tog vi oss till Puerto Mogan och njöt atmosfären. Hamnen är så mysig och vi åt en god middag och nöt desserten då Elian sov i vagnen. Det är så kul för vi har så mycket härlig film ifrån denna resan så att vi kan titta tillbaka...Måste nog kika lite redan ikväll =)



Oops jag som skulle packa....E ser tv och vi har delat en pizza... Sista kvällen hemma får man väl softa lite? Jag känner att jag vill uppdatera bloggen först, sen packa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till nya huset! Det ska bli roligt att se hur det ser ut :-) Välkomna hem också, det verkar som att ni har haft en toppensemester! Lycka till med inflyttningen!

2008-03-20 @ 21:11:07
Postat av: Amanda!

Hej!
Bra att ni har haft en härlig semester!
Jag kom bara och tänka på en sak och vilken färg är kjolen du köpte på Indiska när du var i Stockholm senast?
Grattis till huset!
Hoppas nu att inflyttningen går bra!
Hoppas att du kommer visa oss en massa bilder!
Jag bara ÄLSKAR din blogg och hoppas att du kommer att fortsätta blogga LÄNGE!!
Ha det jättebra och Glad Påsk!
Kram /Amanda!

2008-03-20 @ 21:16:53
Postat av: trogen läsare.

hejsan!
undrar vart du köpt din vita kofta ngn stans? såå snygg! hoppas semestern varit fab! :D

/ en trogen läsare.

2008-03-20 @ 22:44:03
Postat av: Marthina

oj, jag får tårar i ögonen när jag läser om er och Elian. Du skriver så kärleksfullt så de bara väller upp en massa känslor. Jag är en av världens absolut blödigaste men ändå.. NI verkar vara en familj som hyser stooor kärlek för varandra. Önskar er all lycka.

2008-03-21 @ 10:20:33
URL: http://marthinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0