Första mötet!

image3843
Här hade E och Elian ganska nyss börjat prata med Noahs föräldrar och Noah och Elian kom snabbt överens. Vi har som jag tidigare nämnt mött dessa fantastiska människor och hängt mycket ihop denna veckan, Noah är en liten gladkille som blev busigar och busigare för varje dag...Elian, busig? Jag skyller på E!


Det blev många kramstunder vid poolen!


Här är det afterpool :)
Jag tog ett glas vitt, barnen röjde och vi satt och myste i de sköna sofforna. Självklart sprang vi efter våra skatter en hel del. Motion får man....


Kvällsmys.
Rut och Jakob.



Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Hej! Ni ser ut att haft det riktigt underbart! Jag tror som dig, det är bra att komma i väg och bara umgås på tu man hand. Jätte fina bilder! Ha en underbar kväll och lycka till med flytten! Kram

2008-03-20 @ 21:25:03
URL: http://enprinsessa.blogspot.com
Postat av: Sara - Dagens positiva

Så söta de små killarna är tillsammans! :)

2008-03-21 @ 09:15:19
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0