Hårsnack!

Jag brukar aldrig annars gå och tvätta och föna håret men eftersom vi bor nära Frisörskolan och det kostar 80 kr så tänkte jag göra det. Annars kostar det ca 460 kr ( GALET!)Mitt hår är inne i en mellanperiod på alla vis nu. Snart snart får jag luggen bakom öronen och kan ha mittbena. Men jag fixar liksom aldrig håret, är så van att det är fint och långt oavsett... LÄNGTAR tills längden är tillbaka.



Natten i lördags då jag kom hem, tänkte kanske blogga men ångrade mig nog :) HIttade bilden nu!

Men det finns viktigare saker än hår såklart. Men att bry sig om sig själv och försöka känna sig fin och fräsch tror jag är viktigt för att man ska kunna få ut max av dagen. Oavsett blir du söt när du ler, glöm inte det :)

Nu ska jag byta om, har fixat hemma i mysoutfit och nu ska jag hämta Elian. KRAMKALAS!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

du har verkligen jättefint hår! Men jag förstår vad du menar med att det är jobbigt att ha det i mellanperioden. Ville bara säga att jag tycker att du är superfin och vacker varje dag!

2008-03-04 @ 14:59:12
Postat av: Sofia

Du som klär såååå i lugg, låt den vara :-)

2008-03-04 @ 15:17:01
Postat av: Sara - Dagens positiva

Åh det är så tråkigt när man känner att håret är i en mellanperiod och det enda man vill är att det ska växa FORT! Jag måste nog besöka frissan snart för mitt hår bara hänger och har ingen frisyr alls just nu känns det som. 460:- var galet dyrt ja! 80 kr var ett bättre pris. Spelar ju ingen roll att det är frisörelever. Dom brukar ju vara duktiga dom också! Hoppas ni får en härlig tisdagkväll!

2008-03-04 @ 15:38:06
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Nicole

Fantastisk blogg!

2008-03-04 @ 16:28:06
URL: http://nicoledenise.blogg.se/
Postat av: Madde

hej hej!!!

Ibland e t. om elever bättre (kanske ej klipp) men annars för de e så himla nogranna.
Som andra skriver du ser verkligen toppen ut. Som du skriver ett leende gör det mesta:)

Kram

2008-03-04 @ 16:30:23
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se
Postat av: Susanne

Tack för den energi du ger,själv är vi sjuka om vart annat. Städning och annat orkar jag inte med. Ligger på soffan och vill bli frisk så jag kan gå ut med barnen i solskenet, städa och laga god middag:)Hoppas det blir i morgon.Ha nu en bra eftermiddag med Elian , kram

2008-03-04 @ 16:35:16
Postat av: Becka

En leende människa är sååå mycket vackrare än en som totalt glömmer att dra på smilbanden. Det har du så rätt i!
Jag har ett jobb där jag får skratta mycket och det är jag sååå tacksam för! :-)
Tror verkligen på ordspråket: "ett skratt förlänger livet!"
Om inget annat så har man roligt medans man lever det!

2008-03-04 @ 16:40:40
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Sandra

hej, vilken mysig blogg du har. så söt sida på något sätt ;P haha.

2008-03-04 @ 18:37:36
URL: http://sandrino.blogg.se
Postat av: Anna

OJ! på den bilden såg jag hur lik Elian är dig! =)

2008-03-04 @ 19:45:39
Postat av: ---

Vad är detta för uppmaning? Le och gör iordning dig, för helvete, annars ser du sur och ful ut och får en dålig dag. För kvinnans lott här i livet är ju att se söt ut? Eller? Snälla, skriv inte sånt här. Som förebild för många tjejer lägger detta ännu mer press på de stackars liven.

Med detta inlägg vill jag alltså säga att jag tänker på alla stackars tjejer där ute som känner pressen utifrån på sig själva att prestera både utseendemässigt, socialt, familje- och karriärmässigt. Ta det lugnt och le när ni själva vill!

2008-03-04 @ 20:45:24
Postat av: josefine

Tack snälla ni!
Självklart visste jag att en sån här anonymkommentar med just detta innhåll skulle komma in =) Om jag skulle skriva det andra vill läsa skulle jag inte kunna skriva nåt alls =) Men jag uppmanar ALLA att se det positiva i livet och att ta hand om sig själva!

2008-03-04 @ 20:57:06
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0