Ingen välling!

Välling i storpack eller småpack fanns inte i de tre butiker jag hittade så jag ringde och kollade med E och vi klarar oss lite till. Mamma ska evt komma en helg snart så hon får shoppa med sig. Det gav mig tid och möjlighet till lite annan shopping :) En till klänning ifrån Twilfit och söta saker ifrån Lagerhaus. Shoppade allt utom gemen och disktrasan för att ha som "gåbortpresenter" men jag älskar alltihop så jag önskar jag hade mer plats i väskan....Då hade jag shoppat loss. Lagerhaus har mycket fint!


Söta jordgubbsljus i burk med texten: You light up my day♥
Jag glömde att ge ett sånt idag till en person som absolut gjorde just detta idag


Söt bok för anteckningar!
Ville shoppa 10 st men det fanns knappt någon kvar...

Disktrasa som ska invigas i nya huset påskhelgen då vi flyttar in!


Söta gem. Nu när jag har mycket papper att hålla reda på så är dessa perfekta! Ska organisera kontoret i huset sen. E vet ännu inte att det blir en del rosa... Man blir GLAD av rosa!


Vet ni vad detta är? Ska duscha och lägga Elian så skriver jag mer strax!
E fick en svart sån här av mig då jag kom hem.

Update: ja det är en sån man sätter i kontakten tillsammans med sin mobilladdare. Sen är det en hylla till telefonen också. Jag hade aldrig sett en sån här förut :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Skönt att det ordnat upp sig med din mamma!

2008-03-02 @ 18:49:53
Postat av: candygirl

klart vi vet, du lägger mobilen på den när du laddar.

2008-03-02 @ 18:53:59
Postat av: signe

kanske du redan skrivit, men vilket hotell bodde du på?

2008-03-02 @ 19:06:31
Postat av: Millan

en banan skalare ;)

2008-03-02 @ 20:01:13
Postat av: Sara - Dagens positiva

Åh! Jag ÄLSKAR Lagerhaus. Hittar alltid så mycket söta saker där!

2008-03-02 @ 20:26:23
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag har samma block! Perfekt att ha liggandes i köket typ och skriva ner små shoppinglistor! :)

2008-03-03 @ 12:00:36
URL: http://jessiekay78.blogg.se
Postat av: josefine

Jag bodde på Wellington på Östermalm!
kram

2008-03-03 @ 21:17:13
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0