Solig tisdag!


Så här startade vår dag! Solen sken och jag och E lämnade Elian tillsammans, det är vår nya rutin och det är så mysigt och vi är alltid lika stolta då vi går ut ifrån dagis och Elian glatt hoppat direkt in och lekt.

Ikväll har jag motionerat igen ;) Sprungit upp och ned i trappen och lagt Elian. E hade helt glömt att det var poker ikväll så vi fick rusa hem ifrån Bestemor tidigare. Nu tvättar jag och donar, det är så trist att göra det på eftermiddagen då vi helst är ute. Så vi skulle egentligen städa imorgon bestämde vi men jag kan inte hålla mig, det är ändå inget skoj på tv just nu. Hoppas ni har en riktigt härlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fine dere er! :)

2008-05-27 @ 22:37:59
Postat av: Robert

Satt och läste lite bloggar när jag trillade in på din. Ser att du spelar poker så jag får passa på att tipsa om pokerspel.t6poker.com det är en trevlig och snabb klient med 6-mannabord, bra rakeback deal har dom oxå. God tur.

2008-05-28 @ 22:11:11
URL: http://www.villhaallt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0