Vinnaren!

Ni har motiverat så fint allihopa så jag valde ut tio stycken och lottade! Önskar ni alla kunde vinna men ni får ju iaf rabatt ( ange PRINSESSAN så får ni 10% rabatt) så att ni kan shoppa den fina skjortan och det går helt fint att få det skickat till er som bor i Sverige.

Vinnaren är:
"
Postat av:

Skriver en gång till eftersom det verkar som att merparten skriver e-mailadressen i kommentaren.

Från första ögonblicket var han min Prins! Med sitt lilla ljusröda fjuniga hår vann han allas hjärta. Kärleken är så obeskrivlig att jag kunde inte ens beskriva hur mkt jag älskade honom utan att börja gråta de 5 första dagarna! Och i den fina tröjan från myCinnamonGirl skulle han verkligen kunna tas för en Prins!

Om vi skulle vinna önskar vi den i ljusblått och stl 92.
/Veronica & Filip
[email protected]


2008-05-15 @ 13:20:39"


Jag önskar er all lycka och ett stort GRATTIS till den söta skjortan ifrån Mycinnamongirl.no
Maila mig din adress, jag kan ej sända dig epost, något blir fel med adressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0