En helt FAB playdate & dinner!

Nu sitter jag i soffan och E har precis tagit med Elian upp och ska lägga honom. Vi kom ganska sent hem för Elian ville INTE åka hem ifrån Johanna ;-) Sen har vi sett på videoklipp ifrån eftermiddagen och han har verkligen kiknat av skratt!

Efter jättetrevligt föräldrarkaffe på dagis ( med himmelskt smarriga kakor) så körde vi hem till AnnaStina och Johanna.


En FAB mamma och vän som fixar dinner!
Vi åt jättegod köttfärssås och spagetti och lyxade med god cider i chamagneglas.
AnnaStina är Miss Details!
Jag är väldigt kär i den fina OddMollytoppen, den skulle passa in i min garderob :)


Hihi så tokigt, ska jag sitta i den här stolen?


Sötnosarna åt, körde bilar och kramades.


Lite eftermatendans är alltid skoj


Glass med cholkladsås slår aldrig fel


Nöjd Mamma med desserten


Glasspicknick på golvet.
Jag är SÅ glad att vi har så underbara friends, synd att vi ses så sällan.
Tur att vi har bloggarna att hänga med i ;-) Då vi möttes skrattade AnnaStina åt mig och sa HUR hinner du med en blogg?
Idag är hon lika flitig - KUL!



Helt plötsligt hade sötisarna sprungit iväg....
Vi hittade dem i sovrummet med stängd dörr där de TOKRÖJDE!





TACK snälla ni för en fantastisk eftermiddag som blev kväll!
Nu ska jag ladda upp filmerna så att Johanna kan se dem imorgon innan dagis.














Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon verkar också vara en så fin människa och vilkt vackert hem!

2008-11-13 @ 21:10:24
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser ut som ni haft det supermysigt!

2008-11-13 @ 21:22:02
Postat av: Ida

Hej! Jag har följt din blogg ett tag nu och jag måste säga att jag tycker att du verkar vara en riktigt go och jordnära person och en väldigt bra mamma. Så keep going och lycka till med den lilla tjejen som växer i magen! =) Kramar från en Karlstatös

2008-11-13 @ 23:37:56
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: annika

Vilka goa ungar ni har, rikligt med bus!! Ni verkar haft en mysig kväll,kul !!! Vad anbelangar odd molly tunikan så får du säkert en sen men just nu är du finast i stretch så man kan se den fina magen så va inte ledsen för det!!:) kram

2008-11-13 @ 23:57:12
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

Vilka goa ungar ni har, rikligt med bus!! Ni verkar haft en mysig kväll,kul !!! Vad anbelangar odd molly tunikan så får du säkert en sen men just nu är du finast i stretch så man kan se den fina magen så va inte ledsen för det!!:) kram

2008-11-13 @ 23:57:40
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

Vilka goa ungar ni har, rikligt med bus!! Ni verkar haft en mysig kväll,kul !!! Vad anbelangar odd molly tunikan så får du säkert en sen men just nu är du finast i stretch så man kan se den fina magen så va inte ledsen för det!!:) kram

2008-11-13 @ 23:58:28
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Angie

Åhhh jag är kär i den där odd molly toppen, vart kan man hitta den ;)

2008-11-14 @ 08:51:33
Postat av: Jenny Angel

Vilket härligt inlägg! Så mysigt med glada ungar som busar. De är så söta ihop :). Hennes hem ser väldigt inbjudande ut!

2008-11-14 @ 09:30:54
Postat av: Sara

så mysigt de ser ut.

Vart kan man köpa den där underbara prinsess stolen?? Den va ju bara helt underbar.



Kram

2008-11-14 @ 10:44:56
URL: http://foxygold.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Jag ser att ni är ett par som frågat om sånt som jag kan svara på :)



Angie-

Jag har shoppat min fina Odd Molly tunika på butiken Höyer på Sköyen här i Oslo men jag har även sett den på Mathilde butiken i Stockholm. Hoppas att du får tag i den ! Kram ! :)





Sara-

Jag köpte den underbara prinsessestolen till Johanna för ca 3 år sedan då hon låg i min mage på en utförsäljning hos Barnas Hus här i Oslo och tyvärr så existerar inte leverantören längre :( så det verkar som att stolen inte går att få tag i . Tyvärr. Om du känner någon duktig möbelsnickare så kanske han/hon kan tillverka en ! :) Kram! :)





2008-11-14 @ 12:23:40
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anette

Ni ser ut att ha haft det grymt bra ;) Ni är så fina mammor båda två och gullungarna är ju bara för söta!

2008-11-16 @ 12:11:56
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0