Lite dagispics på vårt troll

Idag kom jag till dagis och Elian lekte ute i sina fina TROLLregnkläder. Jag är så glad över de fina ullkläderna han fått inför vintern för jag vet att han oavsett är varm och go. Då han leker i regnkläder har han bara strumpbyxor och tröja under, ullen är så tjock och go så den håller honom varm!


Här leker han "Mamma, Pappa och barn" med en av tjejerna på dagis. De låg under en filt och hade en bebis emellan sig.
Jag blir så rörd, det går undan i svängarna nu...!


Ut på tur! Imorgon är det onsdag = turdag!
Då ska matpacken packas och ullunderkläderna är alltid på.
Här är en bild ifrån förra veckans tur då de gick långt, hade fika och lek och tog bussen ( till Elians stora lycka!) tillbaka!

Jag säger det igen - personalen på Elians dagis är underbara!

Efter dagis och hämtning av E så åkte vi till Bestemor och lagade pastasallad med grillad kyckling. Så himla mysigt att hitta på saker spontant och ingen var gladare än Elian som älskar sin Bestemor.


Kommentarer
Postat av: Emma

Å så söt han är:) LÅter som en underbar dag!

2008-11-11 @ 19:37:02
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: malin

Tror nog han e den sötaste pojk jag sett du ska vara sååå stolt över din lilla pojk:-) kram kram från malin i malmö

2008-11-11 @ 19:39:19
Postat av: Anna Karin

Hej!



Elians overall är superfin, vet du om den är lika vattentålig som Reima tec?



2008-11-11 @ 19:43:48
Postat av: Josefine

Tack snälla ni!



Anna Karin: Jag vet inte då jag ej haft Reima Tec. Men han har regnkläder med tjock ull i som han har om det är vått ute. De fungerar som vinterkläder vid slask också =)



KRAM till ER!

2008-11-11 @ 19:47:47
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0