När det lider mot advent...

Godmorgon underbara LÖRDAG! Jag bytte av E för en halvtimme sen och Elian och jag myser omkring i pyjamasen och har precis ätit god grötfrukost. Han är så glad och go och att få ha en hel helg tillsammans känns så lyxigt!



En sån här liten gran ( lite större) vill jag ha i vårt vardagsrum väldigt snart och en större utanför på altanen med vackra ljus som lyser in i vardagsrummet. Jag hade ju egentligen tänkt julpynta härhemma tills imorgon men då halva golvet är betong just nu och allt ska bytas ut i veckan så får jag helt enkelt julpynta så snart allt golv är på plats. Det nya golvet blir lite mörkare vilket kommer bli SÅ fint. Samtidigt så är det tur att jag inte valde ett helmörkt golv då damm lätt syns ( som Mamma påminde mig om).
Här har jag lånat bilden.

Fina tävlingen ifrån Myfirstroom finner ni här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0