Nu ska jag röja lite hemma om jag orkar:

Nu är jag hemma efter dagislämning, kiropraktor, ärendefix ( apoteket ) och jag lämnade också in bilen för en in och utvändig tvätt. Oj oj vilka intressanta tio minuter jag satt och väntade på att den skulle bli färdig. Jag pratade med en man ifrån Pakistan som berättade om hans fem barn, hans kompis som har 4 fruar och ca 50 barn och om en kvinna som fött 14 barn, är 51 år och hur fräsch som helst. Jag kände att min mage men nummer två kändes ganska långt borta i perspektiv och började fundera på hur hennes kropp måste ha känt det sisådär den 10:e och 14:e gången? AMAZING!

HAPPY MÅNDAG - idag om exakt en månad sitter vi och myser på JULAFTON, eller det börjar bli julafton hos oss. Här är det nämligen födelsedag hela förmiddagen ;-) Jag har några klappar att slå in och har planerat det hela väldigt bra känner jag, vilket definitivt gör att jag kan mysa med familjen istället för att julstressa!


Här skulle jag gärna sitta nu och äta mysig hotellfrukost som vi gjorde i lördags!

Kommentarer
Postat av: Siw

Hei!

For en flott og inspirerende blogg du har! :) Artig å lese. Har selv en gutt på snart tre år, og en liten baby på tre måneder. En herlig tid! :)

Klem fra Siw

2008-11-24 @ 11:15:06
Postat av: Nicole

Tycker du att det är okej att flörta eller till och med bli "på G" med någon, när man har en paus i sitt förhållande med en annan kille? Räknas det som otrohet, tycker du?

2008-11-24 @ 11:19:57
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Fanny och Emelie

Hej alla mysiga människor ;)

välkommen till en nystartad blogg!

vi hade 200 läsare redan första dagen och statistiken har otroligt nog hållit i sig!



Kika in och se om ni hittar något roligt :)



ha en trevlig dag! ///fanny och emelie



http://fannyochemelie.blogg.se



2008-11-24 @ 11:25:16
URL: http://fannyochemelie.blogg.se/
Postat av: Parisa

Det skulle inte vara helt fel att ha en sådan frukost uppdukad varje morgon :)



Jag skrev en fråga angående din pälsväst igår, men jag kom på att det kanske är bättre att fråga i ett nyare inlägg :). Väste var riktigt snygg! Vilken avdelning på H&M tillhör den?



Ha en fin dag!

2008-11-24 @ 11:31:06
URL: http://parajsa.blogg.se/
Postat av: [ 20-årig singelmamma till Alice 3 år & Antonio 1 år ]

En del kvinnor har turen att se amazing ut efter flera barn. Vet en kvinna på våran gata som ha 10 barn och hon ser fortfarande fräsch ut. Men så är hon också bara 29 år... ;)

2008-11-24 @ 12:48:51
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Susanne

Min gammelmormor födde 13 barn. Det tycker jag är lite tufft! :-)

2008-11-24 @ 14:07:21
Postat av: Josefine

Siw: tack snälla! så kos, fortell gjerne om overgangen för storesösken ved ny bebis i hus :)kram!



Nicole: ja det tycker jag nog :)



Parisa: Vanliga H&M!



Tumadre och Susanne: ja det är fantastiskt vad kroppen klarar!

KRAM!

2008-11-25 @ 11:30:00
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0