Vår mysiga eftermiddag:

Efter dagishämtning så körde jag och hämtade lite kemtvätt och sen hälsade jag och Elian på mitt jobb för att hämta ett presentkort jag vunnit. Han var så glad att få kramas med Tore lite som han saknat. Det finns gott om manliga förebilder i hans närhet och han föredrar alltid män om han får välja vem han ska hänga med, sött. Just nu leker han med Bestefar härhemma och visar hur fort han kan köra motorcykel.




Skönt att rymma hemifrån då man är utan vatten i köket :)
Men nu då vi kom hem så har rörläggaren varit här och fixat så vi har vatten i helgen vilket är toppen!



Världens goaste Gudfar Martin och Elian skålar.
Martin är en av Elians idoler och var den som skulle köra vagnen och busa med honom.



Foodtime!
Jag åt en smarrig laxpasta och vi kom hem mätta och belåtna. Men jag hade så lust på glass i soffan så vi gjorde som sagt egen dessert härhemma, nu är jag så mätt så jag ska bara ligga och mysa i soffan med IDOL som strax börjar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så mysigt! Själv är jag ensam och sjuk, mindre roligt. Bilden på dig och Eivind var jättefin, han ser faktiskt helt annorlunda ut utan snus, superfina båda två =) kram anna

2008-11-28 @ 20:20:54
URL: http://sagtogjort.blogspot.com/
Postat av: Ella

Du og E er et utrolig pent par! Ikke rart deres sønn er så fin som han er :) NYT helgen!

2008-11-28 @ 21:03:53
Postat av: Josefine

Anna: Tack snälla, jag önskar dig massa god bedring!! Kram



Ella: Tusen tack snälla du, detsamma! Kram

2008-11-28 @ 22:46:57
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Tina

Vilken fin kofta Elian har. Vart har du köpt den???

2008-11-29 @ 11:53:54
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tina: den hittade jag på KappAhl och den är jättefin och skön!

2008-11-29 @ 11:56:04
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: jessica!

Vilken fin kofta men tycker den såg lite mogen ut på lillen :)

2008-11-30 @ 11:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0