Puh!

Nu landade jag i soffan! Det var världens ösregn på vägen till dagis så jag tror alla tog bilen idag....Det var lång kö trots att vi åkte sent. Elian skuttade in glad på dagis och vinkade hejdå i fönstret. Jag har nu varit på posten och hämtat ut en fin bebisbok jag fått, handlat lite lunch ( får besök!) och köpt ett svart paraply åt E ;-)

Det jag gjort sen jag kom hem är att försöka hitta vår "husbok" där allt står om huset...Ska leta noggrannare ikväll för jag tror jag vet vart den är men det är inte så lättillgängligt. Jag kollade iaf med mannen som kommer nu kl 12 om han behövde veta vilket golv vi har ännu men han ska ju bara riva upp det gamla så det var inga problem. Skönt! Då kan jag vila lite innan besök, min mage är konstig idag..Det är nog växtvärk + sammandragningar. TACK för att ni svarat så gulligt, jag har inte tänkt på att det kan kännas så här då det växer.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har följt din blogg enda sen E kom till världen, den är som en verklighetsflykt för mig när allt är grått och trist, blir så glad och varm inombords av att läsa den! Du peppar mig att tänka positivt när allt bara känns blä, din son och man är så lyckliga att ha en underbar fru och mamma som dig! ska bli så mysigt att följa när lilla tjejen kommer! Stor kram Lisa

2008-11-10 @ 11:36:40
Postat av: Josefine,Blekinge

Håller med Lisa! Jag "flyr" verkligheten (inte för att jag inte trivs i min verklighet utan för att jag behöver koppla av lite!) medan min son sover och läser din blogg, känner igen mig i mycket samt får ny energi. Din blogg är som en tidnig med lagom mycket relationer, mode, inredning etc. - härlig att läsa helt enkelt! Att du sedan tar dig tid att svara på kommentarer gör ju att man som läsare också får respons!

Kram!

2008-11-10 @ 13:07:03
Postat av: emma

Oj vi är ju lika gamla men du har hunnit med så otroligt mycket mer än mig. Avundssjuk! Är så sugen på att skaffa barn men det är så mycket man tror att man måste 'hinna med' innan, löjligt men det är ju så idag.

2008-11-10 @ 13:28:12
URL: http://isuspectowlsinthebog.blogg.se/
Postat av: Citty

Gud vilka fina kommentarer du får! Känn dig stolt! :)

2008-11-10 @ 13:52:48
URL: http://www.finest.se/citty
Postat av: Fredrik *Frisören

Ps.. Hur gick det med tävlingen som du hade på din blogg har helt missat den...?!!

2008-11-10 @ 13:59:38
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Josefine

OJ tack snälla ni! Livet blir vad man gör det till, stressa inte med något!



Fredrik: vilken av dem?



KRAM!

2008-11-10 @ 19:29:33
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0