Sent i säng

ÅÅÅ Greys är ju SÅ bra! Men nu måste jag lägga mig. Ska fixa matsäck till skrutten imorgon och sen har jag en del att göra innan dagishämtning så det är bäst att försöka få lite sömn inatt. Jag har mest halsbränna då jag ligger ned så det är inte lätta val man gör nuförtiden ;-)

I helgen ska jag och några väninnor fotas på en hyttetur till ett stort företag ( fredag - lördag). Det blir riktigt mysigt då det är vänner som ska fota och jag sa själv att mina E inte behöver följa med så kan jag få SOVA en natt utan att bli väckt och de kan mysa på härhemma. Ibland måste man vara lite ego och att köra bil i några timmar + vara utvilad till en fotografering tar sina krafter i mitt läge. Men det är KUL och självklart visar jag bilder senare då de är färdiga och jag kan skriva vart ni hittar dem.

Sov Sött - Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0