The winner is....

Nu har jag lottat ibland alla era fina kommentarer och den lyckliga vinnaren av ett fint fotosmycke ifrån Sestre är......


"Postat av: Linda m. 4 barn

noll chans att vinna här ser jag.
men försöka kan man ju.

Fancy & Glitter 279 kr
precis som det i ditt inlägg, fast med läder band istället för bomullsband.

Med en bild på mitt änglabarn Loke som dog för 6 år sedan då han var 3 dygn gammal.

Jag har ju 4 barn med mitt änglabarn inräknat så jag väljer honom annars känns det orättvist mot de andra om jag tar en bild på nåt av dem i halsbandet.

2008-11-19 @ 11:13:02
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Maila mig din epostadress så ska jag vidareförmedla den så att du får beställa ditt smycke! Jag önskar dig all lycka och jag är verkligen ledsen att du fattas ett av dina barn♥ här på jorden. Ordet änglabarn är så vackert och så grymt på samma vis, det är så fint att du väljer att bära honom med dig då du fysiskt kan pussa och krama på dina andra mirakel! GRATTIS!!!

Ps. Lite kul att du skrev noll chans att vinna och så är det din kommentar jag pekar på då jag scrollar upp och ned ;-) ALLA har en chans att vinna och alldeles strax startar som sagt en ny tävling.

Kommentarer
Postat av: Linda m. 4 barn

vilken tur, någon mailade mig att jag vunnit här hos dig.

jag hade ingen aning !



Hade jag glömt och skriva min email?



Jag blev jätteförvånad att jag vann, det var ju så många tävlande.

Men nångång ska man väl ha tur :-)

Tack så jättemycket !



Nu kommer han alltid finnas hos mig....



Jag mailar min adress till dig, ska leta upp din mailadress med bara

2008-11-22 @ 23:34:02
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0