Tittut

Hej alla underbara! Jag har varit borta hela dagen och som ni säkert märkt är ett inlägg borttaget härinne. Jag valde att radera det då jag satt på bussen, orkar inte ha alla detaljer på bloggen som ska vara något att minnas och dagens bygginfo är inget jag vill se tillbaka på om tio år men TACK ni som skrev fina kommentarer - de värmer!


Jag och Jessica fikade på Pascal idag. Eller åt lunch rättare sagt men den var tyvärr inte så god.
MYS att ses var det iallafall och Jessica var SÅ fin i håret!



Sötisen, nyklippt och slingad.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad var det du tog bort?

2008-11-27 @ 20:43:07
Postat av: madeleine

men så är det ju med livet, det går upp och ner. ibland är det bra och ibland inte fullt så bra. tyvärr kan man inte radera de tråkigare stunderna i livet utan de finns där också och ger nyans åt dagar som kommer och går. det är inte roligt just nu, men livet skulle också vara bra tråkigt om allt bara var perfekt hela tiden, då skulle vi inte uppskatta de fina stunderna lika bra längre. vi måste ha några downs för att veta hur bra vi egentligen har det. ha en fin kväll.

2008-11-27 @ 20:47:06
Postat av: Josefine

Johanna: ett inlægg som kændesd før privat med tanke på førsækringsbolag då vi har en skada hærhemma.



madeleine: absolut, men allt hør inte hemma på bloggen ?=



KRAM!

2008-11-27 @ 20:51:16
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Marlene

Jag håller med Madeleine, det var ju väl avvägt och inte alls gnälligt? Ibland blir saker inte som man tänkt sig, men även det kan ju leda till positiva saker? Tänk så glad du kommer bli istället när allt är ordnat! Ha en trevlig helg! Kramar!

2008-11-27 @ 20:57:45
Postat av: Josefine

Lite fel då det kom norska bokstäver



Johanna: ett inlægg som kändes før privat med tanke på førsækringsbolag då vi har en skada hærhemma.



madeleine: absolut, men allt hør inte hemma på bloggen!



KRAM!

2008-11-27 @ 21:00:27
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0