Torsdag

Godmorgon Torsdag!

Inatt har Elian sprungit upp och ned igen men kl 5.45 la han sig emellan oss och slumrade en stund. Sen då han vaknade pekade han in till sitt rum och sa Elian sova DÄR, Mamma sova där och Pappa där och så pekade han på våra kuddar. Han förstår nog psykologiskt att han är duktig som försöker vänja sig.

Nu ser han lite barnetv och jag ska äta lite frukost och ta på mig lite dagisrouge ;-) Sen ska jag till posten och ordna lite ärenden innan jag ska vila lite före dagiskaffe. Idag blir ännu en soft dag och det känns SKÖNT!

Hoppas ni sovit gott!

Kommentarer
Postat av: therese

Ha en underbar dag!!



kolla gärna in: http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1029982&listtype=1

2008-11-13 @ 07:58:19
Postat av: Emma

Va gulligt! och du gud vaa fint du har fixat de på min blogg! hur gör du? (: ha de bra!

2008-11-13 @ 08:11:29
URL: http://emmaochdu.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det där med sovandet går säkert bra! Bra att vänja innan lillasyster kommer. Det gjorde vi och det var jätteskönt både för oss och för Eiric!



Ha en skön dag!



Kram L

2008-11-13 @ 08:13:35
Postat av: Linda Olsen

Vill först säga vilken fantastisk härlig tjej du verkar vara :)positiv, glad, vacker och vilken härlig familj!!! Grattis till nr 2 :) Känner igen dig lite.. jag bor i Sundsvall så har säkert sett dig här några gånger. Går in och läser nån gång varje dag sen ca 1-2 mån sen. Är gravid själv med 1:a och har datum 1 dec, längtar :) Även om jag har tuusen frågor om bebis så undrar jag vilket rouge du använder? och om du har tips på billga väggord, sett att dom är dyra.. du verkar ha stenkoll på allt haha :) Ha en härlig dag! Kramar Linda

2008-11-13 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0