Vi tre!

Nu är vi hemma efter en mysig eftermiddag tillsammans! Vi fixade ärenden och åt en sen lunch tillsammans på ett shoppingcenter. Elian pratade och lekte HELA tiden. Man kan verkligen inte tro att han varit sjuk i helgen förutom de röda kinderna ;-) Han fick precis första dosen av sin nya medicin nu och han svalde den med glädje då den smakade körsbär.

Han är verkligen leksugen så dagis morgon blir KUL kan jag tänka mig. Jag sitter och bloggar med tända ljus och färska rosor på köksbordet som E köpte åt mig och det blir soft tidig kväll här igen. Snart tror jag vi är på banan igen med sömn och sjukdomar och DÅ ska jag minsann NJUTA av det. Nu får jag njuta av de mysiga killar jag bor med och fokusera på det. Men sen, jag lovar jag kommer bli så happy av att få SOVA om natten. Kanske redan inatt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0