Viktoria är äntligen hemma igen

Imorse efter dagislämning så fikade jag med Viktoria som äntligen kommit tillbaka ifrån Indien!
Vi hade en jättemysig dejt på Kaffepikene. Sen gick jag inom jobbet för att fixa lite och träffa kollegorna.


Viktoria!


Här ser jag verkligen ut som en bulle ;-)


Friends - jag har saknat dig kära!

Sen var jag på Elians dagis och hade samtal då han sov. Så stolt jag var då jag satt där och bara fick höra fina ord om honom. Såna här möten skulle jag gärna ha varje vecka, det är ju så spännande att varje dag få höra lite om hans dag då man hämtar men detta var såklart ännu bättre. Då jag sen kom tillbaka och hämtade honom ville han INTE hem. Det tog ca 20 minuter tills vi satt i bilen och då var det lång kö hem så vi körde förbi E och hämtade honom också på vägen.

Numera blir jag akut kissnödig ( galet hur ofta man kan bli det på kort tid..) och hungrig. Det blev kalkonkorv i bröd på vägen i bilen och nu lagar vi middag härhemma. Fick och potatis. Sen blir det packa inför resan imorgon.

Hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag håller också på att packa, ska komiskt nog till samma destination som ni imorgon, Malmö :) Blev ju moster för lite mer än en vecka sen så måste hem och träffa min lilla systerdotter. Hoppas ni får en mysig helg i Malmö, det tänkte iaf jag försöka.

2008-11-19 @ 19:05:18
Postat av: Josefine

Då önskar jag dig en FAB helg i Malmö, mys massor med den lilla!

KRAM

2008-11-19 @ 20:23:05
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Ylva

Åh, fy vad coolt, det är min gamla granne :) viktoria hallberg. Söt blogg!

2008-11-21 @ 09:02:29
URL: http://cync.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0