En MAMA i soffan

Ikväll la jag Elian utan att sitta därinne eller ligga med honom i lilla sängen ( det är typ omöjligt :)) Det tog en timme men jag hoppas det ska hjälpa honom att veta att han kan somna själv. Innan läggning var det bad, välling i soffan och massa mys. Sen några sånger och så god natt. Det verkar som hans ben sprätter upp ur sängen per automatik men det måste ju vara så jobbigt för honom att springa i och ur sängen sisådär femtio gånger innan han kommer till ro.

Nu myser jag med Bonde Söker, blader och tända ljus. Det är det första jag gör då jag kommer hem, tänder alla ljus, småplockar och myser. Trivs verkligen i vårt hem nu trots alla to dos som är kvar att fixa. Känner en ro i kroppen och är så lycklig över bebisen i magen och mina E.

Hoppas ni myser ikväll och att ni inte glömmer bort att tävla om presentkortet ifrån Stockiddo! Jag är verkligen glad i mössan Elian fick, den tuffar till vilken outfit som helst.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej Josefine!

Mössan som Elian har ifrån Stockidoo hur är den i storleken? Tänkte på hemsidan var de flesta mössor upp till två år. Finns en tvååring som jag skulle vilja köpa en sån mössa till men blev lite osäker på hur länge han skulle kunna ha den.



Stor kram!

2008-10-15 @ 20:32:54
Postat av: Josefine

Elian är ganska stor och han är över två men mössan passar toppen, säkert även i höst!

KRAM

2008-10-15 @ 20:35:54
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

hejsan, ! :)



det vore roligt om du skulle vilja svara vad du tycker på min fråga?



gå in på min blogg och läs om frågan! :)



ha en bra dag ! :)



ps, gullig blogg ;)

2008-10-15 @ 20:39:22
Postat av: renate

hejsan, ! :)



det vore roligt om du skulle vilja svara vad du tycker på min fråga?



gå in på min blogg och läs om frågan! :)



ha en bra dag ! :)



ps, gullig blogg ;)

2008-10-15 @ 20:39:44
URL: http://renatekristina.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Här går landskampen på tv... Hm... hade kanske föredragit att han åkt för att se den på ullevål, kunde jag ha fått bestämma över fjärrkontrollen... Hi hi... men men... nu ordnar jag lite på nätet, julklappar, kort ol... DET är mys det! :) älskar nu inför jul... redan... ha ha... ;) Ha en skön kväll! Kram (du förresten, var din svärmor i se & hør i vckan?)

2008-10-15 @ 20:47:38
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: jenny

Hej, det är så kul att läsa din blogg du verkar alltid så lycklig=) Hade jag inte varit 2 år yngre än dig hade jag sagt, ja ska bli som dig när jag blir stor:)



Kramar

2008-10-15 @ 20:48:02
URL: http://www.lilla-vovven.blogspot.se
Postat av: [ Singelmamma 20 år ] ~ Alice 3 år och Antonio 1 år ~

Hoppas nya sovrutinerna funkar till slut. Ge inte upp och låt det ta ett par dagar så går det nog an. Själv är jag bortskämd med att mina barn somnar sjlva på kvällarna så jag har egnetligen inget att säga till om... Men lycka till!



Born-To-Love mössorna är jättefina. Tävlar själv ut en sån i min blogg :) Kanske därför jag inte deltar i din tävling .

2008-10-15 @ 20:59:14
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Josefine

AnnaLena: så duktig du är som startar i tid!!kram

jenny: tack snälla!

Tumadre: åå så lyxigt, NJUT! Haha gör du? så kul! kram

2008-10-15 @ 21:05:00
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

tända ljus är mysigt :D

2008-10-15 @ 21:40:41
URL: http://josephinesofia.blogg.se/
Postat av: erics mamma

Vilken fin blogg! Har börjat blogga om min son för ungefär en månad sedan och surfar runt för lite inspiration. Din blogg är verkligen hjärtlig och dessutom lite lyxförpackad ;).

2008-10-15 @ 21:41:53
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com
Postat av: Anonym

du är en stark mamma och vet vad du vill.<3

JAG ÖNSKADE MIG OCKSÅ EN SÅN DÄR MAMMA :(

2008-10-15 @ 22:02:47
Postat av: Jannie

Hej där!



På chirlii.blogg.se kan du designa ditt eget armband och jag vill gärna göra ett till dig!

Titta in och beställ!

2008-10-15 @ 22:16:25
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag älsar din blogg Josefine. Den är så jordnära rolig och väldigt söt! många av mina vänner läser din blogg nu med. De säger likadant åh vilken söt familj! Jag vill även önska dig en trevlig helg och mys i massor! Själv ska jag till Köpenhamn dricka goda drinkar äta god mat och en massa shopping. Kram!

2008-10-15 @ 23:23:08
Postat av: helena

du som har så många fantastiska koftor - var hittar jag den allra mysigaste just nu?

2008-10-16 @ 00:35:45
Postat av: Cryingsun

Tjenixen, gillar din blogg. Kolla in



http://www.seip.se



Där kan du både spara och tjäna massor av pengar på produkter.

2008-10-16 @ 01:19:40
Postat av: Caroline

Är i vecka 20 och tänkte att detta kunde vara ett utmärkt ställe att fråga efter tips.

*Hur är det kring träning? Helt ok med sit-ups, Friskis och Svettis, joggning etc?

Jag har en jättebra barnmorka men allt är så himla "toppen" jämt och känner att jag inte riktigt får svar på min fråga.

Är ofta inne på bloggen för att få lite pepping i min egan graviditet (hade en tuff start mentalt men har nu börjat vänja mig vid för små byxor och linnen som åker upp=))



Caroline

2008-10-16 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0