Home sweet home!

Just nu är maten på spisen ochElian leker med mig i köket ( iklädd ull ifrån topp till tå idag då de varit på tur med dagis) och då jag kom och hämtade honom på dagis sa han "Mamma elsker deg" på norska, jag blev SÅ glad!


Jag hade fått Kamille i posten och det är i nästa nummer jag själv är med, det blir lite kul.
Ni kommer kunna vinna abonnemang/abonnent på Kamille så det blir en tävling för alla norska läsare i samband med intervjun!


Rosorna har "Elian" köpt åt mig då E hela tiden är busy man om dagen ;-) Han åkte direkt på landskampen ( fotboll) så han får massera mig då han kommer hem istället.

Update: Angående Elians sovvanor att komma in och sova med oss så förstör det min nattsömn, jag får ont i nacken och vi sover oroligt alla tre. Det kommer bli tufft med fyra i sängen och jag vet att han kan sova själv, han får nog närhet av mig på dagen och hur mysigt det än är så vill jag att han ska känna att det är tryggt att sova i egen säng precis som han gjorde då han hade spjälsängen. Jag ÄLSKAR att mysa med honom och att vara nära men detta är för jobbigt då jag inte kan sova och han blir beroende av att sova nära mig. Hade jag jobbat lånag dagar och känt att tiden på dagen inte räckt till till mys, kramar och närhet hade situationen varit annorlunda men jag är trygg i att han kan sova skönt i egen säng.






Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Mys :)



/ En tjej i storstan

2008-10-15 @ 17:04:24
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: anna

vilka fina ljusstakar! var kommer de ifrån?

2008-10-15 @ 17:12:59
Postat av: Petta

fin bild!:)

2008-10-15 @ 17:26:56
URL: http://pettz.blogg.se/
Postat av: carro

hej hej.. underbar blogg då vi nästan e lika lång i våra graviditeter brukar ja läsa din.. ja undrar vart du gör dina fina ramar runt korten,,, den vita suddiga.. tacksam för svar,, kram kram

2008-10-15 @ 17:36:08
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Josefine

anna: IKEA, ett fynd för jag tror de kostade 129 kr för tre. En perfekt och fin julklapp!



carro: jag använder iphoto på min mac! grattis till din graviditet hoppas att du mår bra!



KRAM

2008-10-15 @ 17:40:43
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Nickan

Gud vad fina ljusstakar! Hoppas du får en mysig onsdagskväll. Är sugen på att läsa den intervjun med dig, de finns nite möjligen något sätt att lsäa de härifrån Sverige? Tack för en underbar blogg, du är georgeous!

2008-10-15 @ 17:47:16
Postat av: Katrine

Takk for rask "oppklaring". Regnet med at det hadde sin naturlige forklaring, og forstår ditt argument super godt. Lykke til! Og ha en deilig kveld i sofaen denne hustrige høstkvelden. Det skal jeg ha, og gleder meg allerde til Brothers and sisters på TV2... :)



2008-10-15 @ 17:55:33
Postat av: Kicki med Cindy, Cody, Kyle och Tyler

Hoppas att det snart löser sig med nattvandringen.

2008-10-15 @ 18:29:09
URL: http://kampelycke.blogg.se/
Postat av: sofia

Är dig helt enig! De små liven ska lära sig att det är tryggt och mysigt att sova själva :-) Kämpar själv med min lilla 2½ åring :-) Lycka till!

2008-10-15 @ 19:09:42
Postat av: Josefine

TACK!



Jag tror inte Kamille kan köpas i Sverige tyvärr.

2008-10-15 @ 20:32:47
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Cattis

Jag tror inte du behöver oroa dig för hans sovvanor. Jag har en liten kille som var 2 år när hans syster föddes, han sov i vår säng varje natt även om jag oftast lyfte över honom till hans egen säng efter att han somnar men han kom tillbaka till oss. Första natten med bäbis låg han också hos oss, det blev svettigt, varmt och trångt. Natten efter la han sig självmant i sin egen säng och sov där hela natten. Jag tror de inser själva att det inte är skönt längre. Nu kommer han oftast över till mig och gosar tillsammans med sin syster en stund på morgonen istället. Hans säng står precis intill min, jag brukar säga att jag kan hålla honom i handen istället för att han ska ligga hos mig. Det funkar för oss iallafall, hoppas allt ordnar sig som du vill!

2008-10-16 @ 09:45:25
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0