Mysigt besök!


Här myser vi med lunch. Elian var inte på bästa humöret men efter massa makaroner och kalkonkorv blev han sitt vanliga glada jag igen. Jag och Mormor åt svampsoppa med makaroner i.


ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!
Alla dagar, timmar, minuter och sekunder med dig är den största gåva jag fått.


Sen kom Tore och Julie på besök för att hämta Tores cykel så vi fikade muffins och pepparkakor!


Julie har klippt snygg frisyr och Elian gosar gärna med henne som alltid!
Jag tänker varje dag på hur lyckligt lottade vi är med så GODA vänner.







Kommentarer
Postat av: Sabina

Både du och Elian har jättevackra ögon!! Ni verkar ha haft en mysig helg!!! :)

Ha de så bra!

-Sabina-

2008-10-26 @ 20:01:44
Postat av: [ Singelmamma 20 år ] ~ Alice 3 år och Antonio 1 år ~

Så vackra ni är på bilderna! :)

2008-10-26 @ 20:06:05
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Isa

Så mysigt det verkar!



De rosa glasen som är med på bilden, som du ofta dricker smoothie i ;) dom är så fina så jag undrar vart du köpt dom?

2008-10-26 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0