Myspys i en tuff vardag!

Nu är vi hemma och jag har landat i soffan. Bonde söker Fru startar strax på tv4 och E lägger Elian. Vi har haft en helt FANTASTISK eftermiddag!!


Här är jag på väg en mysig paus med Zryan ( man uttalar namnet Zyrian)


Goa, snälla och varma Zryan som jag är så glad i!

Vardagen är oftast tuff och krävande men försöker man få till mysiga stunder och se det goda omkring sig så blir allt lite lättare! Vi jobbar med resultat varje månad och det är hård press, då behöver man GODA kollegor omkring sig. Jag ÄLSKAR det jag gör och att utmana mig själv, det är KUL att se resultat och att kunna "mäta" det man gör.



Kommentarer
Postat av: cilla

Sötaste Josefine,

såg att det idag är 100 dagar kvar till lill-flickan kommer! :) (iallafall enligt beräkningen uppe till höger på din blogg) Ville härmed bara passa på att gratulera dig/er till bebis, Elian och erat äktenskap!



Ha en mysig kväll! Kram!

2008-10-29 @ 20:10:44
URL: http://cijo.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Josefine!



Jag är ute efter en sån jacka du har ungefär. den var enkel och snygg! var har du köpt den? tacksam för svar. =)



kram ida

2008-10-29 @ 22:01:22
Postat av: Fia

Vilken bulle! Smask! :)

2008-10-29 @ 22:21:44
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: Sophia

Hej,



Är det svårt att sälja den produkten du jobbar med?



Kram!

2008-10-30 @ 08:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0