Snöig dag!

Då jag hämtade Elian var han ett sött litet troll som glatt följde med mig hem. Det är inte ofta jag hämtar så sent som halv fyra så jag märkte att det var lagom att gå hem för honom. Vi körde och parkerade nära Stefan och Petronella och sen strosade vi om kring i snön och myste, vi hade bestämt att möta upp E vid t-banan och gå till middagen tillsammans.
Jag köpte sköna leggings på Gina Tricot, en kofta på Lindex och vackra rosor till våra kära vänner.




Skönt att softa i vagnen eftet en hel dag på dagis!


Bad Hairdays är ett faktum då stora snöflingor öser ned ;)


Hand i hand genom livet.
Då vi mötte E började det toksnöa så vi kom fram genomvåta men in i ett härligt hem och sen hade vi det SÅ mysigt.
Riktig LYX att få middag serverad efter jobb / dagis.


E kom hem som en extra härlig man efter en helg borta ifrån oss ( med tonvis av choklad åt mig haha)

Så bra som vi haft det sista tiden har vi aldrig haft det tidigare. Nu börjar vi inse att vi snart är fyra och att det är VÄLDIGT viktigt att vårda OSS, prioritera familjen ÄNNU mer. Älskar dig E och du växer varje dag i mina ögon.
Jag känner ett lugn och en lycka inom mig som jag inte känt tidigare. Kanske barnet i min mage bidrar till att jag kan älska mer?












Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror inte jag överdriver när jag säger att du får mig att gråta minst 10 gånger per månad. Dina inlägg får mig att bli så rörd och längtansfull efter familjeliv och allt vad det innebär! Jag hoppas så att den man jag nu dejtar är den rätte, det känns så nu i alla fall:)



Ha en supermysig kväll! Kramar

2008-10-29 @ 20:12:32
Postat av: Ida

Always look on the bright side of life!

2008-10-29 @ 20:14:30
URL: http://thebrightside.webblogg.se/
Postat av: Anna

Så sant det du säger! Nr 2 ger en inte direkt mer tid att vårda OSS därför är det viktigt att ha det i bakuvet. Du är så poitiv jämt, önskar jag kunde va mer sån. vet inte om det är all sömnbrist som gör att jag just nu lägger fokus på det neg. Ska ändra mig, du inspirerar!

2008-10-29 @ 21:04:39
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0