Underbar fredag!

Vi har haft SÅ mysigt i eftermiddag / kväll. Då Stefan och Petronella kom hit så började det roliga. De hade hämtat E också på vägen men han var ganska ointressant då Stefan var med. Så det har lekts och busats för fulla muggar härhemma och vi har ätit god parmapizza ( jag - parma på min del) och jag kan inte med ord beskriva hur lycklig det gör mig att Elian är så glad i våra vänner. Sfetan fick borsta tänderna LÄNGE på skrutten och han fick vara vaken extra länge eftersom det var så skoj att dansa och spela för oss alla.


Elian spanar efter besöket....
Passar på att hoppa lite också.


Bus och kramar!


Läser bok om "Emma och lillebror" medans jag och E fixar det sista med pizzorna.
Dessa underbara vänner, vi älskar er!


TACK för den mysigaste fredagen!

Nyss åkte våra gäster hem efter choklad och chokladglass och te. Vi myser i soffan och jag ska lägga mig och läsa då filmen på tv är slut. Helg är helt fantastiskt skönt! Hoppas ni myser eller har det riktigt kul!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

bok om lillebror?! DEN lillebrodern eller en lillebror i största allmänhet? Ser ut att ha varit en mysig kväll.

2008-10-03 @ 22:07:37
Postat av: Anonym

Lillebror??? ;)

2008-10-03 @ 22:46:18
Postat av: Josefine

Ja boken heter Emma och Lillebror!

2008-10-03 @ 22:47:00
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0