Elian idag:

Idag efter akupunktur+kiropraktor så hämtade jag Elian. Vi hälsade på på jobbet och sen gick vi till forsen där E skulle möta oss. Han fick kasta sig ifrån jobbet för att jag skulle hinna med middag kl 17 och Elian såg framemot busstur med sin Pappa och var superhappy då de gick iväg i höstsolen. Mina prinsar - I love you!



Elian i sekunden han ser mig då jag hämtar honom. Hans ansiktsuttryck blir väldigt "Mammaharduvaritbortaheladagensåsynddetärommig" då jag kommer. Sen kramas vi och han är redo att gå hem ( oftast)


Bye Bye dagis, nu tar jag vagnen och ska på tur med Pappa!



Är det så här det är att sitta på kontor?


Hej Pappa, kommer du snart?


Mysigt att äta korv i grovt bröd och titta på forsen.
Strax efter bilden tog kom E och tog över och jag trippade in på restaurangen.






Kommentarer
Postat av: Nickan

Hoppas du har haft en underbar dag och att det är bättre med din nacke! Du är en så FAB mamma, alltid så snyggt klädd och de härliga leendet, verkligen älskar att läsa bloggen varje dag. Hoppas på den fortsatt skön kväll och pussa extra mycket på dina pojkar just idag för de är vi alla värda! Kram kram

2008-10-14 @ 21:48:08
Postat av: Josefine

TACK TACK TACK nu gjorde du min morgon på jobbbet!

KRAM

2008-10-15 @ 09:37:28
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0