Vinnaren - Buggy Buddy....

Det är KLARBLÅ himmel här hos oss och det är LOVELY! Elian fick tillbaka sin hosta inatt och sov med mig så vi har sovit sådär men jag är HAPPY för idag kommer E hem till oss♥ Elian myser hemma med Mormor då hon reser i eftermiddag.




Vinnaren i gårdagens skönasöndagtävling blev:


"Postat av: Maria Idag är egentligen ingen bra dag. Min sessa är väldigt förkyld, det blåser stormvindar ute och sambon är på jobb. Men med gott te, tända ljus, mys i soffan och positiva tankar så vänder vi nog denna dag till en bra trots allt! 2008-10-26 @ 10:40:27"

GRATTISKRAMAR!

Hoppas ni fick en riktig mysdag Maria och att ni idag vaknar friskare! Maila mig ditt namn + adress så kommer vinsten i posten!



Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Hoppas du får en fin dag med dina kära.

2008-10-27 @ 10:05:01
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tackdetsamma!!!

2008-10-27 @ 21:51:33
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0