Ang sponsring och reklam!

Jag har tidigare skrivit att ni kan lita på mig men finner ej inlägget! Bloggen har ökat i storlek och annonsörer och webshopar ser sin chans att nå ut till många. Jag får en del mail och förfrågningar. Tackar ALLTID nej till att nämna företag för pengar, så att ni vet. Skriver aldrig att jag köpt något jag egentligen fått osv...MEN tycker det är KUL att få testa saker ( oftast barnsaker) och sen kunna dela det med er. Dels för att jag då vet att saken är bra, vi får det gratis ( vem tackar nej till det om det är en produkt man tror man gillar?)

Det som är roligast är att få tävla ut olika saker till ER! Självklart tjänar den som sponsrar på detta då så många går in hit varje dag. Jag tycker det är bra att reklamen är där den "ska vara". Om ni förstår? Tex nu har vi nyss avgjutit Lifestone på Elians händer och fötter ( stora är de!) och ska testa och se vad jag tycker om deras smycken. Då jag vet att de annonserar här och där och jag har sett dem flera gånger tycker jag det är jättekul att få testa och kanske någon av er som tänkt beställa ser det hos mig och tycker det är bra att ni får se ett färdigt resultat? Ofta får jag möjligheten att ge er rabatt för att ni läser hos mig, det måste ju vara positivt? Det är bara om ni vill ni behöver använda den men jag tackar som sagt nej till många webshopar ( fick ett förslag om porriga underkläder en gång haha) och jag får många mail där de vill att jag ska tipsa om webshopar, reor och annat som jag aldrig gör. Jag vill att styrkan i min blogg är att det som skrivs är äkta. Alltså att ni "litar" på mitt omdöme, sen är ju allt väldigt individuellt.

Jag vill bara att ni ska veta att allt jag skriver om har jag ofta i förväg valt ut, dvs trott ska vara bra. Är det inte bra skickar jag det i retur och är det recensioner som jag gjort till Barnlycka så skriver jag helt enklet vad jag tycker är bra vs dåligt. Men oftast är dagens produkter som jag väljer så pass bra så det brukar inte vara problem.

Hellre ärlig och tjänar lite mindre än att förstöra min personlighet genom att sponsras av sånt jag ej gillar. Men det kommer en del i posten och det får ni ju se, tycker ni det är tråkigt så blunda =)

KRAM mina underbara läsare, det är helt otroligt att ni är så många!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAPP! detta är bästa bloggen! LOVE IT!

2008-09-24 @ 18:31:15
Postat av: karin

JAPP! detta är bästa bloggen! LOVE IT!

2008-09-24 @ 18:31:23
Postat av: BarbaGul

Vart kommer namnet Elian ifrån om man får vara nyfiken? Är det norskt?

2008-09-24 @ 18:37:58
URL: http://barbagul.blogspot.com/
Postat av: Karin

Synd att du ska behöva försvara dig...

Jag ser det som bra tips och inget annat,

för vem är väl inte en bättre marknadsförare av produkter för barn än just en småbarnsmamma.

( Då menar jag inte affärsmässig marknadsförare...)

Jag förstår inte att folk som bara vill ha ngt att anmärka på ens läser din blogg, ger de dem ngt??

Jag söker positiv energi i livet och det får jag när jag läser din blogg!!

2008-09-24 @ 18:40:55
URL: http://karinsreallife.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Fantastiskt bra skrivet, du har en sund inställning tycker jag =)!

2008-09-24 @ 20:01:56
Postat av: Abbes pappa

Det låter som en väldigt bra inställning tycker jag. Och då jobbar jag på reklambyrå...

2008-09-24 @ 22:31:45
URL: http://www.hejaabbe.com
Postat av: Josefine

TACK!!



Elian är varken svenskt eller norskt, kanske ifrån Sydamerika? Vet inte men jag älskar namnet =) Man uttalar det som Elias fast med N!

2008-09-25 @ 17:22:20
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0