Energiboost!

Jag har mest ätit idag känner jag, tog med mig en fräsch yoghurt med blåbär to go efter brunch imorse. Behöver alla antioxidanter jag kan få nu då min förkylning med hosta, täppt näsa och ingen röst varat i elva dagar idag... Men det är tur i oturen att jag redan är sjukskriven, hade inte kunnat jobba med denna hostan och framförallt inte utan röst ;-)



Idag ska vi äta fiskgratäng sen igår, toppen att slippa laga mat. Så det betyder att jag har tid att visa fina kläderna jag fick igår ifrån PROUD samt ge er en god rabatt där om ni blir shoppingsugna. Man får lov att skämma bort sig själv då man är gravid tycker jag, man växer och det känns mestadels bara fabolous och fantastiskt men ibland ( som idag) känner man sig mest BLÄ. Thats life! Men då kan det vara skönt att få ta på sig något skönt och fint.

Kommentarer
Postat av: Lupum

Skönt att inte växa upp, att vara 30 ha en rosa blogg och kalla sig för prinsessa.



Ålderskris?

2008-09-25 @ 16:16:09
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Sophia

Lupum: Om du är lite uppmärksam så skulle du veta att Josefine inte är 30 än på ett par år...!!

Vad är det för fel att gilla rosa?



Problem med dig sj, eftersom att du måste trycka ner någon annan?

2008-09-25 @ 16:50:26
Postat av: Betty

Den såg verkligen smarrig ut =)

Blä för förkylningar alltså!

Jag upplevde det som om att jag blev lättare förkyld när jag var gravid, var tokförkyld hela tiden!



Hoppas du kryar på dig snart! / mvh betty

2008-09-25 @ 19:51:31
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tusen tack! Jag tror man lättare får det täppta och att det stannar längre =)

KRAM!

2008-09-25 @ 20:26:55
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0