Fab friday!

Nu sitter jag i bilen efter akupunktur. Ska strax hämta på dagis. Idag sov jag inte då jag hade nålarna i, känner mig mycket mer utvilad då jag inte jobbar ( vore konstigt annars). Hon som behandlar mig sa att jag måste gå till en kiropraktor för att se vad han kan göra. Det sitter tydligen djupt och hon sa att hon verkligen förstår att jag har ont. Önskar alla kunde känna mina knölar och inse att bakom en sminkad, leende fasad så gör det SKITONT. Men jag försöker verkligen att orka, att kämpa. Jag SKA jobba from oktober, innan dess ska alla spända muskler vara mjuka *I WISH*

Jag hade en supermysig dejt med AnnaStina förut innan akupunktur. POPsäckarna finns inte i Oslo så nu blir det nog en Minikånken, ni är så fantastiskt snälla som kollar upp, tipsar och länkar. TACK! Det är kul att få tips av andra som kanske har erfarenhet av det man undrar om. Jag shoppade några nyföddkläder också, ingenting i mindre än 56 då Elian var 3900 då detta blir nog minst en 4 kilos tror jag, men vem vet!?


Alltid lika fina AnnaStina.
Jag blev kär i hennes kofta! Fast vår fika gick i ultraspeed så jag glömde säga det till henne.
Glöm inte sånt, det är viktigare än man tror att berömma varandra!

Jag ser alltid likadan ut då jag ska fotas.







Kommentarer
Postat av: Angel

va fin du är

2008-09-12 @ 15:45:17
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: malinm

fin lugg :)

2008-09-12 @ 15:52:08
URL: http://malinm.se
Postat av: Anna Karin

Minikånken har smala axelband och är inte så bra för barns axlar, men så fin. Bara ett litet tips!

Din blogg är super.

2008-09-12 @ 17:05:19
Postat av: Frida

Jag vet hur det är, det där med att ha ont utan att det syns. Det är inte det lättaste och man är lyckligt lottad om man har en omgivning som är förstående. Hoppas verkligen att du blir av med smärtan snart så du får må bra!

2008-09-12 @ 17:05:45
URL: http://friida88.blogg.se/
Postat av: vem som helst

Jag har ont av cancerbehandlingar o inte ens DÅ kan folk fatta hur jag fortfarande kan ha så ont. Men vadå, jag slutade ju att strålas för ett par månader sedan.. ;) Får höra; "VA, har du fortfarande ont?" Såna är folk (en del), bara att inse!

2008-09-12 @ 17:23:33
Postat av: Nilla

Läser din blogg då och då och var tvungen att skriva för första gången :D

Usch ja det där med knölar och värk har jag dagligen sen trafikolyckan då jag har whiplash/wad med diverse tillbehör. Vet med hur omgivningen är ibland då det inte syns alla gånger på en att man mår rent ut sagt piss. Dock syns det ibland när man verkligen går som en 90-årig kärring och lunkar fram. Hoppas du får bort det onda. Ha en trevlig helg!

2008-09-12 @ 23:45:32
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0