Godt bröd igen...!!

Jag sitter på mitt favvoställe Godt Bröd på Bislet. Ingen stress, bara mammor med barnvagnar. Jag LÄNGTAR tills jag är Mammaledig med vårt lilla hjärtegull. Hur ser du ut? Vem är du?

Jag skulle egentligen shoppa nya MAMA och läsa hade jag tänkt men så blev jag så hungrig då jag lämnat Elian så jag åkte direkt hit. Sen är planen att shoppa en ryggsäck åt Elian, det blir nog en marinblå ifrån POP. Tror inte Minikånken finns i butik här och så tror jag POPs är minst lika bra.







Kommentarer
Postat av: Josefine,Blekinge

Mm, ser så gott ut! Skönt med egen tid och fika i lugn och ro!



Ha en bra dag!

2008-09-12 @ 10:56:45
Postat av: Josefine

Ja det är verkligen skönt!

Tackdetsamma!

KRAM

2008-09-12 @ 11:05:42
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Bella

De har noen supersøte sekker i en butikk i øverst i vbesgt. Husker ikke hva den heter, men sekkene er små kuer. Kjempefine:-)

2008-09-12 @ 11:36:40
Postat av: Anna O

Hej Josefine! Pop är säkert bra, men ååååhh, vad minikånken är söt! Ska inte Elian ha en sån med? =)

Det finns 6 butiker i Oslo som säljer Fjällräven. Sök på Fjällräven så hittar du återförsäljarna i Oslo.

Kram Anna

2008-09-12 @ 19:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0