Happy friday!

Jag och Elian tar en soft fredagsmorgon härhemma. Men vi ska snart göra oss klara för dagis. Sen har jag bara en lunch inbokad idag. Emellan dagis och lunch ska jag hem och vila, känner att helgen kommer lägligt. Vi ska bara MYSA hela helgen, ikväll blir det tacos och familjemys. Hösten är en perfekt tid att ta hand om sig själv och familjen lite extra.

Att ta hand om sig själv kan vara att ta en prommis, läsa en bok ostört i en timme osv... Jag tycker vi alla ska peela ansikte + kropp i helgen. Billiga varianter fungerar toppen, det gäller bara att få hyn fräsch och mjuk. Många tycker att ansktet blir torrt nu. ( JAG!)


Längtar efter värme och sol.
Men först vacker höst, pepparkaksdoftande jul och bebis ankomst i februari...
Sen kommer våren igen och allting blommar, då blir det sköna prommisar med nya familjemedlemmen....



Kommentarer
Postat av: grombaben

Har nettopp hatt litt hjemmespa her nå (som seg hør og bør for en brud, hehe), og vil anbefale en ansiktsmaske fra h&m. Den var fantastisk, en varmende maske! (de til typ 14,50) med en aloe vera utenpå! Og apotektets kroppspeeling er fantatisk:)



Ha en strålende helg - I know I will... :)

2008-09-26 @ 08:42:34
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Johanna

har följt din blogg i det tysta ett tag, och måste säga att du verkar så fantastiskt lycklig, vilket du sprider vidare till mig som läsare. Jättehärlig blogg, den är som en feelgood-film. tack!

2008-09-26 @ 09:15:39
Postat av: Siolia

Ja peela på :P Det är så jäkla skönt med peeling. Men inte för mycket, jag är nog en sån som aknske peelar lite väl. Men har fått stränga restriktioner om att bara peela en gång varannan vecka.



Vad använder du för andra hudvårds produkter? Inget roligt att tipsa om? :D

2008-09-26 @ 09:25:53
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Josefine

grombaben: tenkte på dig idag, att jag hoppas du koser deg sista timmarn som fröken =) Önskar er ALL lycka!!! TACK och detsamma, jag vet också att du komemr ha DEN helgen =)

Kram



Johanna: tack snälla du för att du skriver! Jag är som vem som helst, men försöker fokusera på det som gör mig lycklig vilket faktiskt gör mig lyckligare också! KRAM!

2008-09-26 @ 09:26:54
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anna

Hej Josefine!



Tack før en bra blogg! Tankte tipsa dig om den har artikeln jag såg idag: http://www.idg.se/2.1085/1.180853

Før varje bloggare som lankar till http://www.uppdragbarn.se så skanker vattenfall 20 kr till till Childhood Foundation. Om 5000 bloggare lankar till hemsida så skanker vattenfall 100 000 kr till Childhood Foundation :)

2008-09-26 @ 09:35:51
Postat av: Titti

Hei! Jeg er en helt vanlig mamma med normalt god økonomi. Ser at du lunsjer ute flere ganger i uken. Jeg føler at det er noe jeg ikke kan ta meg råd til så ofte. Får liksom litt dårlig samvittighet... Hva mener du om det? Ha en toppen helg. Lykke til med graviditeen. Du virker som en søt person. Er du sånn i virkeligheten som du fremstår i bloggen, er de heldige de som kjenner deg! God helg og klem fra meg, Titti.

2008-09-26 @ 09:45:05
Postat av: Cissi

Vill bara önska en härlig helg! Kramkram

2008-09-26 @ 09:47:43
Postat av: Josefine

Siolia: jag använder mycket Mary Kay!



Anna: tack!



Titti: hej! Jag äter ofta en scones och tar en kaffe dvs ca 48 kr.. Det blir en del penger men jeg er så sulten som gravid og syns jeg må priotirere MAT =) Godt Bröd koster masser men ger energi og jeg shoppar mye mindre nå som jeg er sykemeldt, finnes ikke penger.. Man får prioritere. Jeg elsker att möte venner og komme litt ut alt er dyrt uansett syns jeg =) KLEM!



Cissi: tack snälla och detsamma! kram

2008-09-26 @ 09:53:38
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Emelie

Brukar aldrig gilla tatueringar men dina fjärilar är fräsha! Tack för en underbar blogg! =)

2008-09-26 @ 15:17:25
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0