Har jag missat något?

Nu skiner solen och vi har kommit på att vi ska till Grynelökka idag för där är det BARNENS DAG! Jag tänkte bara säga att alla era kommentarer gör mig SÅ glad och jag ber om ursäkt om jag missar ibland. Men i detta inlägg kan ni fråga saker ni undrar över ( till en viss gräns :)) och är det en kommentar jag missat att svara på så kommer de besvaras här. Men nu kanske är ute och njuter solen idag och det tycker jag att ni ska göra, så blir det få kommentarer gör vi det bara igen. Men jag ska svara ikväll på de ni ställer.

KRAM!

Ps. Idag tänker jag på DIG Dina som gifter dig, önskar er ALL lycka! Solen skiner för er skull :)



Killarna i båten i sommar...
De ligger och lyssnar på musik i soffan nu och ser ut ungefär så här, fast Elian dricker vatten :)




Kommentarer
Postat av: Tove

Hur kom tatueringarna till?

2008-09-27 @ 10:44:55
Postat av: Josefine

Hur jag kom på tanken? Jag gjorde min första fjäril i svanken då jag var på semester med min pojkvän då jag fyllde 17 =) Sen kom nästa då jag gick i gymnasiet och då jag bodde i Spanien fyllde jag på med tre till på ryggen. Fjärilar är vackert enligt mig och symboliserar att flyga, att våga och kvinnlighet!

2008-09-27 @ 10:46:17
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Louise

Tänkte bara önska er en riktigt härlig lördag!

Här hemma i Sverige så börjar solen så sakta men säkert att titta fram.

Kramar Louise

2008-09-27 @ 11:13:36
Postat av: Mia

Jag undrar vad som hände med din pappa och relationen i familjen och varför han inte var på bröllopet? Förstår att det kanske känns för privat men du har själv nämnt lite om det tidigare så jag blev nyfiken.



Tack för en UNDERBAR blogg!

2008-09-27 @ 11:15:28
Postat av: Caroline

Hej Josefine! Gillar din blogg jättemycket mycket! Den är så underbar att läsa, och ni verkar vara så lyckliga och tar vara på varenda stund fast motgångar och tråkiga komentarer. En sak jag har undrat pratar du Norska? Tex med E, Elian och vänner och dagispersonal? För i dina klipp pratar du sevnska med Elian. Det är ju bra att han kan båda språken, det har ha nytta av i senare liv! Ha en underbar dag! Kram Caroline

2008-09-27 @ 11:15:59
Postat av: Sofia

Hej!

Måste bara säga att jag gillar allt med din blogg,det du skriver och att allt är så rosa och fint:D kolla jättegärna in min och min väns nya blogg,vi behöver lite läsare!

2008-09-27 @ 11:22:49
URL: http://dansdans.blogg.se/
Postat av: Lily

Var och när träffades du och Eyvind (stavas det så ?) det är SÅÅ härligt med kärlek :) och var det love at first sight ? Kram

2008-09-27 @ 11:23:57
Postat av: lisa

hur håller du dig så snygg och fräsch? du verkar ändå inte bry dig så mycket om vad du äter, eller jag menar du unnar dig det du vill ha. jag har inte läst att du tränar så mycket. men du kanske tar vara på vardagsmotionen..?



tack för underbaraste bloggen, läser VARJE dag!!!

2008-09-27 @ 11:26:04
Postat av: Jenni

Jag skulle vilja veta hur gammal du är? ;D

2008-09-27 @ 12:07:28
Postat av: Åsa

Svensk i Oslo även jag. Läser din blogg dagligen, inspirerande eftersom jag mitt liv långt ifrån är få glamuröst som ditt. Var i Oslo bor du?

2008-09-27 @ 12:12:03
Postat av: Tove

Okej=) Tack för en jättefin blogg, det är happiness at first sight när man läser!

2008-09-27 @ 12:17:57
Postat av: Nickan

2008-09-27 @ 12:26:15
Postat av: nickan

Hej Josefine=) Läser din blogg varje dag, jag bara sprudlar av energi när jag har läst den, de är så himla kul att en människa kan inspirera och göra en så glad bara av att skriva sin blogg! Jag har läst din blogg ett tag nu, men undrar lite varför du flyttade till Oslo? kram ha en underbar dag kära du

2008-09-27 @ 12:27:45
Postat av: Nina

Har du redan slutat jobba eller du är hemma pga förkylning? Jag bara tänkte eftersom det är en bit kvar på graviditeten :)

Tycker du verkar vara en underbart fin människa, ville bara säga det. Ha en jätte fin lördag.kram

2008-09-27 @ 12:47:47
Postat av: Lina

Vad kul med en liten frågestund =) Jag är lite nyfiken på när Elians syskon har BF? Och så undrar om ni har några namnförslag till den lille?



Ha en underbar lördag. Tack för en fin blogg!

Kramar Lina

2008-09-27 @ 12:48:52
Postat av: Cissi

Jag älskar din blogg, den är helt underbar! man blir så glad. Du har så fin färg på din läppar, så jag undar hur lyckas du, vad använder du förnågot? :)

2008-09-27 @ 13:37:38
URL: http://ceciliamaria.blogg.se/
Postat av: L

Jag undrar hur Elian uttalas?

Är det Éllian eller Ee-lian eller på något annat annat sätt?

2008-09-27 @ 16:03:36
Postat av: frida

Hej tack för en toppenblogg. Hur många barn vill du ha :)? Och sen ville jag bara säga att du hade den finaste bröllopsklänning jag någonsin sett, den var bara sååå fin:)



Kram

2008-09-27 @ 16:52:48
Postat av: Josefine

Louise: TACK snälla och detsamma önskar jag dig!



Mia: ja det är lite privat för mig, ha en fantastisk kväll!



Caroline: TACK! Jag försöker prata helsvenskt men det är svårt så norska ord smyger in här och där. Jag vill behålla språket för att ge Elian det men jag tänker på norska =)KRAM!



Sofia: tack snälla, lycka till mer er blogg!



Lily: här kan du läsa vår story :) Kram!http://www.alltforforaldrar.se/prinsessan/2007/april/the-storydel-1.html#comment



lisa: Oj tack! Jag har haft tur som tappat kilon automatiskt efter Elian kom, men promenader och massa vatten är de enda tips jag kan stå för att jag gör. Kram!



L: Det är precis som Elias fast med N!

2008-09-27 @ 21:00:00
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: husmora

Hei Josefin.

Jeg lurer. Leser du alle kommentarer du får i bloggen din?

2008-09-27 @ 21:03:40
Postat av: Josefine

husmora: ja det gör jag!

2008-09-27 @ 21:07:48
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

frida: TACK snälla! Jag får se, det känns perfekt med två men tror jag kan bli bebissugen igen.. vi får se. Sen beror det på vad man "får" också, barn är gåvor!

2008-09-27 @ 21:08:51
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Åsa

Tråkigt att min fråga var för privat.. har aldrig fått svar på något jag undrat om i tidigare inlägg heller. Men your the boss ;o)

2008-09-27 @ 22:27:26
Postat av: Josefine

Åsa: ja men jag håller en stor del av privatlivet för mig själv samtidigt som jag bjduer på mkt härinne =) Vad frågade du sist? Man kan inte få veta allt tyvärr, jag tänker mer på frågor som återkommer eller är lagom personliga. Jag berättar inte allt personligt för mina ytliga vänner heller och er känner jag ju inte :)

2008-09-27 @ 22:31:23
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Åsa

Jag respekterar dina val och vet att du delar med dig av otroligt mycket. Jag undrade bara vilken del av Oslo du bor i. Läste tidigare någongång om att du inte har t-bana i närheten utan måste ta buss eller bil. Men samtidigt så verkar du så ofta vara "mitt i smeten".. Hoppas at du har haft en fin helg med familj och vänner.

2008-09-28 @ 20:20:29
Postat av: Josefine

Åsa: okej jag förstår :) Ja det är nog lättt att ta reda på men jag vill ändå försöka behålla det jag kan för Elian skull. Det går buss till oss men ej tbana det tar 20 min till jobb och 12 till city med bil så vi bor lagom nära tycker jag. Skulle inte ha råd med hus i stan :)

KRAM!

2008-09-28 @ 20:24:27
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0