Helgen är strax över!

Ikväll har jag och E myst framför nyaste VargVeumfilmen och ätit massa gott. Elian somnade skönt då jag la mig med honom efter skrik då han inte ville att Pappa skulle lägga... Vi har verkligen haft en näragosighelg och det var kul att se Pappa men han är väldigt mammig just nu.

Elian och Hannah igår..
Jag dagdrömde en del gånger i helgen då jag såg hur fint de lekte och vilken glädje de hade av varandra.
Exakt så länge som det skiljer mellan dem kommer det skilja mellan Elian och hans lillsyskon.


Busigt att få lite snacks innan maten....


SKÅL!
VI åt så gott igår, kycklingfiléer i ugnen med Zryans specialkryddblandning, god sallad, färsk tagliatelle, stekta champinjoner och svampsås. Jag har blivit bortskämd som en Prinsessa i helgen och mått bra förutom idag då ag vaknade med en blixtrande nacke. Därför blev jag och Elian hemma och småstädade då de andra gick en tur på fjället innan vi körde. Vi packade bilen i lugn och ro och somnade tillslut i sköna sängen.


Svårt att fånga de här barnen på bild, det var jagis innan sovdags igår.







Kommentarer
Postat av: Lisen

Varför är det så mkt problem med att lägga Elian?

Det behöver inte vara så! Varför söker ni inte proffs hjälp för det?

2008-09-22 @ 07:45:40
Postat av: Josefine

Det var en ganska dum fråga? Han är mammig och vill att jag lägger honom ibland braa, inte värre än så. Ett barn som behöver närhet = inget problem!

2008-09-22 @ 08:02:07
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0