Kiss a good girl!


Jag och Anne ute på partaj.

Nu har jag sovit i soffan och ska ta en dusch. Jag ska luncha god lunch med AnnaStina, det ska bli SÅ mysigt och en stor god kanelbulle ifrån Åpent Bageri hjälper nog mot ont i huvudet!? ;-) Om inte annat gör väninneenergi det. Jag ville bara skriva att jag redan saknar att jobba och att jag inte är så bra på att inte göra någonting, eller att göra ingenting som man kanske säger... Anne är en STAR, en riktig väninna som jag haft sen dag ett på jobbet. Det finns nog en del såna här tokbilder i mångas kameror efter en fest? Jag älskar att pussa och krama mina väninnor och jag tycker bilden är söt så jag bjuder på den idag. Anne är VÄRLDENS bästa tjej och den man som en dag fångar henne ska skatta sig lycklig!


Kommentarer
Postat av: Suzie

Jättesöt bild! :-)

2008-09-10 @ 11:19:14
URL: http://suziejones.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha det ser riktigt passionerat ut! =) Hon är jättesöt den där tjejen, tycker alltid hon har så fina kläder på bilderna här i bloggen! Ha en bra dag!

2008-09-10 @ 11:26:11
Postat av: Mamma till [ Alice 3år & Antonio 1år ]

Ååååh, det ser väldigt passionerat ut med fingret under hakan och handen bakom huvudet!



Sådär gjorde jag kanske någon enstaka gång med mina vänner i yngre tonåren, men nu delar jag ut mina pussar lite med omsorg än slänger ut dem till höger och vänster.



Oj oj oj! ;D

2008-09-10 @ 12:14:08
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Pethra

haaha alltså, det ser inte ut som en vanlig liten oskyldig puss på munnen det där. Snarare som att ni hånglar men vad vet vi egentligen. Söt kan jag tyvärr inte kalla bilden då den inte ser så oskyldig ut. ;)

2008-09-10 @ 12:45:44
Postat av: Gratis Kläder!

Presentkort på JC, H&M och Gina Tricot! Det är verkligen helt gratis.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=12688

2008-09-10 @ 14:38:37
Postat av: Josefine

Haha vi pussas iaf för bildens skull och det var ett tag sen =) Och ja Anne är alltid jättesöt!



KRAM!

2008-09-10 @ 16:02:50
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

Vad tramsig bild. Går du på högstadiet eller?

2008-09-10 @ 16:04:34
Postat av: Jessica

Jag kan inte se det tramsiga!!! Pussas är mysigt och sköj! Pussa på. Massor med kramar och PUSSAR!

2008-09-10 @ 16:24:22
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: nathalie

den dar bilden var verkligen JATTE FIN!!!!! :) inte for att jag ar lagt at det hallet men den visar verkligen att ni gillar varandra :)

2008-09-10 @ 16:37:54
Postat av: Miss

Mäh, hjääälp vilka torrbollar som läser här inne..!??

Slaska på bara när lusten faller på. Man är ju inte åt andra hållet bara för det heller. Pussa är kul o mysigt bara. Jag får inga tillfällen längre för jag går aldrig ut längre. Sitter inne i soffan o blir plattarslad istället hahaha man kanske skulle ta sig ut igen med girlsen...

2008-09-10 @ 17:38:12
Postat av: Jenny

Den dagen killar också kysser varandra på krogen för att det är så myyysigt kan jag börja tänkta på att tycka det är ok. Nu är det bara ett fjantigt sätt för tjejer att få uppmärksamhet för alla tänder väl på att se två tjejer pussas...eller?

2008-09-10 @ 18:16:52
Postat av: Ann

Men varför ens reagera??

Hon gör väll som hon vill tjejen!

Vem har inte pussat en tjejkompis..

Nä...pussa på bara!:))

2008-09-10 @ 18:18:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ann; jag vill då aldrig bli en människa som inte reagerar på det jag ser! Ush, så tråkigt livet vore utan åsikter och känslor!

2008-09-10 @ 19:17:40
Postat av: Ann

Ursäkta Josefin att jag svarar Jenny i din blogg!

Men då hon inte skrivit egen bloggadress så..

Svar till Jenny: Ja just det!KÄNSLOR! Det är ju det Josefine visar på bilden ..eller?

2008-09-11 @ 05:32:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anne

hehe..det bildet hadde jeg helt glemt!

2008-09-11 @ 09:17:27
Postat av: Josefine

Anne: mye man glemt fra denne kveld haha Går det fint på jobb? MISS YOU!

2008-09-11 @ 09:29:11
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0