Proud:


Jag försöker fota min nya ullponcho i en smutsig badrumsspegel jag lyckas sådär så ni ser den även nedan på en proffsmodell, den blir en favorit i höst!

Dessa sköna lila tightsen låg också i paketet och jag invigde dem igårkväll på bio tillsammans med svarta omlottklänningen. Magen får plats i tightsen och det var en perfekt bio-outfit då man sitter ganska trångt på en bio.
Redan, hur ska jag se ut i vecka 40? ;)

Jag tycker klänningen är en perfekt klassiker. Mjuk, skön och den ger magen plats. Jag tänker att jag sitter i juletider med denna, en STOR mage, lite fina smycken och känner mig ganska FAB? HOPPAS!

 

Hoppas också ni vill se om jag får paket? Eller ska jag bara länka till de kläder jag fått då jag använder dem? Men nu lanserar Proud höstkollektionen och det kan vara kul att läsa hur jag som gravid upplever plaggen? Skriv gärna hur ni tänker, känner det blev en del rabatter och länkningar idag men så är det ju ibland och jag tycker det är KUL!

Ps. Hade jag haft en dotter hade hon gärna fått se ut så här i höst:


Söt Ullkappa, Proud.



Erbjudande till Prinsessans Dagboks läsare:

20% rabatt hos Proud

Besök Prouds konceptbutik på Karlavägen 48 i Stockholm eller internetbutiken www.proud.se


Gör så här:

Via internetbutiken www.proud .se.

Ange rabattkod: ”Prinsessans dagbok” i kassan. 20% rabatt dras då automatiskt av innan du genomför din betalning.


I butiken på Karlavägen 48 i Stockhom.

Ange rabattkod ”Prinsessans dagbok” i kassan. Personalen drar då av 20% rabatt innan du genomför din

betalning.

 

Erbjudandet gäller i Prouds konceptbutik på Karlavägen 48 i Stockholm samt Prouds internetbutik www.proud.se.

Erbjudandet gäller tom 31 oktober och kan ej kombineras med andra erbjudanden.

 

Varmt välkomna.

 

Proud

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då tycker jag nog att du klädde bättre i ponchon än modellen :)

2008-09-25 @ 20:23:39
URL: http://www.ssnadra.blogspot.com
Postat av: Josefine

Haha tusen tack!

2008-09-25 @ 20:25:14
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sandra

Klänningen var jättefin!!

2008-09-25 @ 20:39:03
URL: http://sandrolin.blogg.se/
Postat av: Hilde

Klærne til Proud ser veldig fine ut! Jeg bestilte to plagg derfra for en stund siden, men har fortsatt ikke fått de. Hvor lang tid tok det før du fikk klærne? Hilde :)

2008-09-25 @ 20:46:28
Postat av: anna

Klart vi vill se kläderna på också :)

2008-09-25 @ 20:57:00
Postat av: Anonym

jag ska köpa sånna i morgon, strumpbyxor alltså men kjolen var skit fin! :D

2008-09-25 @ 21:15:06
Postat av: Emma

jag ska köpa sånna i morgon, strumpbyxor alltså men kjolen var skit fin! :D





glömde skriva att det var ja haha

2008-09-25 @ 21:15:32
URL: http://emmaknilsson.blogg.se/
Postat av: Robin & Evelina

Det är alltid lika kul att få paket på posten från olika företag! ;) Självklar ska du visa upp d!



Du ser Super FAB ut! Jättevacker! :)



Mvh Evelina Robins Garderob -Barnmodebloggen

2008-09-25 @ 21:58:01
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/
Postat av: Stina

Haha jaa blir spännande att se hur du ser ut i färdig tid =) Jag såg ut som dig nu med första barnet i v.30 ungefär, men jag skulle tro din mage saktar av något mot slutet =) Jag saknar magen helt otroligt mycket (4 månader sedan den försvann) med andra ord jag avundas dig en hel del. Lycka till!

2008-09-25 @ 22:45:11
Postat av: Anne

Åh vad snygg poncho och klänning. Är klänningen också från Proud?

2008-09-26 @ 09:18:30
Postat av: Josefine

Hilde: maila dem och fråga vart din order tagit vägen!



Anna: ja!

2008-09-26 @ 09:25:18
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0