Lugg?

Igår fick jag sån där höstig känsla. Att snart ta på sig stövlar, låga blir det i år för min del men NÄSTA höst ska jag vara FAB Mama i höga stövlar, tighta jeans och ha midja :) Jag började också känna mig luggsugen trots att jag är så nöjd med att luggen växt ut till den perfekta längden nu. Men svart polo, blek hud, lite rouge, lång blond lugg är höstfräscht tycker jag!

Så kan man börja spara efter jul så man har en lugg i sommar igen. Jag älskar långt hår + lugg eller tofs / knut + lugg. Har sällan utsläppt dock. Kanske jag ska trotsa E och klippa?





Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, klipp inte.. du kommer ångra dig!

Postat av: mini

det var då en perfekt beskrivning du hade på höstfräsch där :) det är klart du ska klippa lugg, självklart, du passar i det. det växer ut på nolltid annars!



vi fick hit hösten också, sthlm har klarblåhimmel idag och lite kyligt, det luktar höst! mest höst blev det när jag igår plockade fram mina pistolboots från acne, som jag längtat! skön dag till er! mini



2008-09-04 @ 08:51:00
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Jag ÄLSKAR min lugg! :)

2008-09-04 @ 09:17:17
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anna (england)

Lugg! Det är så lite man borde göra när man är gravid, igentligen ska man ju inte färga håret, permanenta håret inget! Klipp du lugg, håret växer alltid ut igen och det passar dig jättebra!

2008-09-04 @ 09:28:02
Postat av: Malin.E

Du är jättesöt i lugg :-) du är ju lika fin både med lång och kort lugg så du kan gott varva lite.

2008-09-04 @ 09:28:13
Postat av: mia

tycker du är mkt sötare utan lugg..ditt vackra ansikte försvinner lite med lugg..

2008-09-04 @ 09:32:20
Postat av: Anna

Ha jag känner precis samma sak! Höst=lugg. Kör på det så gör jag det oxå :)Härlig blogg du har, fylld med positiv energi och kärlek! Go girl!

2008-09-04 @ 09:32:59
Postat av: Fru Evelina

Du är så himla söt i båda =) men är du sugen så klipp - den växer ju ut fort igen och man kan sätta bak luggen med spännen och liknande om man är trött på den nån dag =)



kramar

2008-09-04 @ 09:33:31
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anette Nilsson

Du passar i båda men jag tycker nog att du är fin som du är nu....



Nettisens

2008-09-04 @ 09:38:23
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oj vad NORSK du ser ut i lugg! Haha, eller det kanske är bara för att alla norska tjejer i min klass har lugg som jag tycker det.



Jaja, snyggt var det iallafall!

Ha en bra dag!

C

2008-09-04 @ 09:43:22
URL: http://calorin.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Gumman, du är så vacker i lugg!!! KLIPP!!

Och ditt hår växer ju hur fort som helst, så om du inte trivs så VIPS har du långt hår igen!!!



Kram

2008-09-04 @ 10:03:11
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Elin.J

Klipp klipp! Du är så fin i lugg

2008-09-04 @ 10:06:22
Postat av: Jenny

Lugg! Du passade jättebra i det... och det passar bra på hösten

2008-09-04 @ 11:08:30
Postat av: Princess

Hej! Du passar verkligen jättebra i lugg! Så fint! Jag tycker verkligen jättemycket om din blogg, men idag blev jag besviken. Du är en vuxen kvinna och det första du i princip säger du ska göra efter att du har fött barn är att banta ner dig tills du blir jättesmal. Så tråkigt att läsa såna saker. Borde inte du ha mer självförtroende? Du skulle ju definitivt inte bli fulare med 5 kg extra än det du vägde innan du blev gravid, du såg väldigt smal ut då.

2008-09-04 @ 13:48:17
Postat av: Siw

Lugg eller ikke lugg, er alltid det store spørsmålet! Føler også at det blir litt mer frisyre med lugg. Du kler jo begge deler veldig godt og da er det bare å bytte på litt ;-) Jeg kler også begge deler, men har hatt lugg altfor lenge nå - forandring fryder så nå må jeg spare ut den!

Helt enig, det er veldig høst-fresht med lugg så jeg hadde gått for det hvis jeg var deg siden du har spart en stund nå :-) Lykke til! Klem

2008-09-04 @ 13:51:07
Postat av: Josefine

Tack för alla tips!



Jag menar INTE att jag ska banta, men en midja vill jag ha =) Jag bantade inte en sekund med Elian, ammada bara!



KRAM!

2008-09-04 @ 17:03:50
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0