Mätta och glada + ett specialpris!

Nu har vi precis ätit middag här i huset! Köttfärssås, färsk tagliatelle, gul paprika och fetaost. Jag ligger med benen högt och försöker vila. Akupunkturen tog idag, hade massa nålar och det gjorde ONT. Det är en vikarie som verkar väldigt duktig så det känns bra. Jag fick tag i såna snoddar jag skrev om till regnbyxorna och jag bytte ett par sockar jag fått i fel storlek åt Elian. Ullsockar med halkskydd på, mysiga att ha i vinter.

TACK för att ni skriver så snälla och peppande kommentarer, ni är mina solstrålar!!!

Jag tänkte förresten berätta att Amanda på Namnsmycken som gjorde CARPE DIEM- smyckena nu fixat ett specialpris + börjat tillverka dem för dem som vill köpa. Detta priset gäller SEPTEMBER ut och det är 40% lägre än ord.
För att få detta priset ange i beställningen: PRINSESSANS DAGBOK.


Pris med karbinhake och pärla+hjärta / CARPE DIEM: 500kr (ord pris: ca 800kr)
Med 42cm facetterad kulkedja: 800kr (ord pris: 1448kr)

ANNAT ORD/NAMN /max 7 tecken: 600kr (ord pris ca 900kr)
För ytterligare namn på brickan: 150kr/st.
Med 42cm facetterad kulkedja: 900kr (ord pris: 1548kr)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Din blogg är otroligt fin o myysig :D

2008-09-09 @ 17:41:33
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: Lisen

Din blogg är otroligt fin o myysig :D

2008-09-09 @ 17:41:33
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: angelica

ja det är fruktansvärt! och stackars lilla Leo!

Men nu är han i himlen med madde ;)

Hoppas allt är bra med er vännen. Fin du är!

Skrev till dej på msn förut, men du kanske var lite upptagen.

Vi får höras något. puss

2008-09-09 @ 17:43:13
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: amanda

Vilken vacker blogg du har! Jag älskar din layout och dina bilder. Hoppas att du blir mer poppis än alla andra fånar=)

Vackert bröllop.

Och jag tittade på din mage, den var grymt söt. Själv kom jag hem idag från sjukhuset efter ett missfall i vecka 8... Vi får helt enkelt bara försöka igen. Men jag blev lite sorgsen när jag såg din mage, den var så fin. Lycka till!



Lady S

2008-09-09 @ 20:11:40
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Linn

Hade frissatid idag och visste inte riktigt hur jag skulle klippa, men så föreslog frisören lugg. Har tidigare tänkt att jag inte passar i det, men tänkte på din lugg och lät mig övertalas. Är supernöjd. Du inspirerar! :-) Annars kanske jag inte gjort det.

Fina bilder på magen. Ser så mysigt ut.

Ha en bra kväll!

2008-09-09 @ 20:13:34
Postat av: Linda

Är det bara på just dem smyckena man får rabatt? Tänkte beställa ett till min sambo med vår dotters namn på men det passar ju inte riktigt med en rosa pärla för honom ;.) Vill ha ett själv iaf... Ha det bra

2008-09-09 @ 20:39:27
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Jenny

Är det 40% på halsbandet med ringformad namnbricka också? Förstod inte riktigt .. TACKSAM FÖR SVAR då eftersom jag vill beställa!

2008-09-10 @ 09:18:40
Postat av: Josefine

Lisen: tack snälla!



angelica: ja uff, så otroligt hemskt =( Ta hand om er!kram



amanda: tack snälla och jag beklagar så mycket, du måste känna dig väldigt tom.. Hoppas hoppas att ett nytt frö snart vill gro hos er. KRAM!!!



Linn: så KUL =) TACK!



Linda och Jenny: Ang rabatt så är det bara detta smycket, CARPE DIEM!

2008-09-10 @ 09:22:08
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Jenna

Hihi nu har jag beställt en sådan bricka :) Den är SÅ fin ju. Jag har ett armband därifrån med som jag är supernöjd med :)

2008-09-10 @ 10:59:16
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0