Sista softa morgonen på en stund!

Idag kör vi ännu en så kallad soft morgon. Dvs vi myser i sängen då E gått ( efter han fixat vällingen till Elian) och morgonstressar INTE. Då är vi på väg till dagis runt 8.30. Imorgon ringer klockan 6.30 och allt måste gå på räls. Men det är mysigt att göra oss klara alla tre också och Elian tar det lika bra oavsett. Tur det! Tyvärr gör inte min nacke det men jag är hoppfull.

Då jag lämnat Elian idag ska jag åka till Ligningskontoret, något jag inte gillar. Där är kön milslång och allt tar tid. Men jag har ju faktiskt inte bytt efternamn ännu för sist jag var där var det kaos så jag gick efter nästan en timmes väntan. HOPPAS det går snabbare idag. Sen ska jag hem och vila, sista dagen jag har möjligheten till det och det hjälper verkligen.

Njut dagen!

Kommentarer
Postat av: monika

hej, skulle ni vilja rösta på denna bild mamma gjort på mig :)? http://microsites.nokia.se/6220/view.php?id=5207315 det skulle vara jätte snällt! + om ni röstar kan ni vinna en ny mobil telefon, inte dumt va?, puss

2008-09-30 @ 08:02:42
URL: http://www.monia.se
Postat av: Anna-Lena

Jag bytte ju namn förra året. Gå in på skatteetaten.no. Där kan du skriva ut schemat och sända in! Slipper du gå dit ;)

2008-09-30 @ 08:33:30
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Kattis

Hoppas du får en bra dag så här sista dagen innan jobb.

2008-09-30 @ 08:45:49
Postat av: Nickan

Jag önskar dig all lycka och hoppas din nacke klarar detta, och njut nu av din ledighet och ha en underbar dag! Här nere i skåne är de inte så härligt väder som de varit nu i 4 dagar, men de är mysigt med höst! Älskar dig blogg, kram kram

2008-09-30 @ 08:47:05
Postat av: Sofia S

Skönt att vila! Det behöver du vännen. Men jag vet av egen erfarenhet att man inte alltid tillåter sig själv det, det brukar okftast vara det svåraste! Man ser allt man behöver göra osv. Hoppas det går smidigt o snabbare med namnbytet idag!



Tänkte kolla med dig vad du har för skor till Elian på dagis såhär års? Känns som det är en liten mellanperiod innan de fodrade vinterkängorna åker på. Några tips?



Hoppas ni får en skön dag! STOR KRAM!!

2008-09-30 @ 08:49:05
Postat av: grombaben

Bare å nyte den softe morgenen! Men må du virkelig møte opp på ligningskontoret? Er det fordi du er svensk og dere giftet dere i Sverige? For jeg kunne bare sende inn et papir... Som jeg HÅPER blir ferdigbehandlet før bryllupsreisen..

2008-09-30 @ 09:34:44
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Magdalena

ja passa nu på att göra inget: ) En promenad möjligen då ; )

2008-09-30 @ 09:41:04
URL: http://mittilivet71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0