Solstrålar!

Nu sitter jag på Åpent Bageri ute och det är så härligt väder! Bebis mår bra och jag växer som jag ska, vägde +3 med Elian på denna tiden men nu vägde jag mindre i utgångspunkten så det beror nog på det plus att magen kommer snabbare andra gången. Jag älskar magen!



Jag kan återigen förtydliga att denna blogg inte är till för att människor som bär ilska inom sig ska ta ut den i kommentarerna eller sprida falska rykten. Inse att livet är NU och slösa inte bort det på att såra andra. Jag har nu valt att kontrollera kommentarer vilket känns SÅ trist då det tar tid. Jag läser dem alltid annars men nu kommer jag bli tvungen att granska och lägga min tid på det vilket gör att mail och svar på kommentarer blir lidande.


Ni solstrålar som skiner upp mina dagar är de BÄSTA! Precis som i skolan blir det kollektiv bestraffning nu haha, inte så kul. Jag vet själv hur trist det är att kommentarer ej är levande. Ni brukar vara så duktiga på att svara varandra och tipsa osv...



Kommentarer
Postat av: Mie

Så utrolig kjedelig at du skal være tvunget til å bruke tid på det!! I stedenfor kunne du ha gledet oss med flere innlegg som virkelig sprer glede i hverdagen vår. Helt vannvittig at noen personer absolutt må ødelegge så mye for andre. Ikke bare for deg, men for din familie, dine venner og oss lesere. Ingen ønsker å lese skit fra andre!

2008-09-22 @ 13:57:52
Postat av: line

Det er liten vits å bruke til på sånne mennesker...de har det ikke bra med seg selv...så prøv å tenk på hvor mange du inspirere, blant annet meg...får "vitamin" av å titte innom deg...du er så god!!! Å det er bare spennende å vente på hva som lurer der inni magen...sier bare omg til de som er så nyfikene....(?) Det kommer jo for en dag alikevel!!! Kos deg på cafe og familien din og venner... Stilig pc...er det sånn mini? Tenkte å kløpe meg det nemlig!!! Stor koz fra meg!!! mamma til mamma!!!!

2008-09-22 @ 14:04:21
URL: http://frkfischersverden.blogspot.no
Postat av: Jenny

Haha, ja visst var kollektiv bestraffning i skolan hemskt?! Tråkigt att du ska behöva slösa tid på att godkänna kommentarerna

2008-09-22 @ 14:04:24
Postat av: linda

jag vet precis hur du känner, även jag var tvungen och göra så fast jag precis som du tycker de är roligare när man kan läsa andras kommentarer direkt.

skönt att magen växer som den ska och jag måste säga att jag gillar din lugg, :)

ha en bra dag! kraamis

2008-09-22 @ 14:04:57
URL: http://tabortallaord.blogg.se/
Postat av: Maria

Så bra at alt er bra med bebis! :)

Det er utrolig gøy å følge med på utviklingen via bloggen din.

Håper du får en fantastisk dag i solen, du nydelige jente!! :)

Du er fantastisk!

2008-09-22 @ 14:05:12
Postat av: karin

HELT OTROLIGT att du inte verkar kunna ta ngn kritik. Hur du överlever ute i den stora, stygga, RIKTIGA världen är ofattbart.

2008-09-22 @ 14:09:00
Postat av: Kristina Umeå

Ta inte åt dig J!

Hoppas du är trygg person och står på dig. Du ska ej behöva kontrollera alla inlägg. Låt dom elaka personerna skriva vad dom vill och visa istället att du inte bryr dig. Lägg inte någon energi på dom.

Ha en fin dag. Josefine

2008-09-22 @ 14:09:14
Postat av: Johanna



Varför ska man inte få skriva vad man sälv vill utan att få en massa kritik?? Om man stör sig så på någons blogg så sluta läs den istället!! Tror att ni som ska kritisera andra som mår bra och har det bra bara är avundjuka på att det finns dom som är LYCKLIGA... stå på dig josefine!! Du har en jätte bra blogg som man blir glad av att läsa =)... Ha en bra dag idag. Kram

2008-09-22 @ 14:15:40
Postat av: Tina

jag blir glad vare dag när jag kikar in i din blogg. Den utstrålar så mycket värme och kärlek.

Det är så tråkigt när människor bara vill såra andra för att må bra själva. Dom måste ha ett hemskt jobbigt och tråkigt liv. Jag gillar verkligen din blogg och följer den mer eller mindre slavisk. Jag hoppas att din nacke snart kommer att bli bra. en stor kram

2008-09-22 @ 14:19:15
URL: http://itulpanensland.blogg.se/
Postat av: P-O

Lilla Josefine, ibland känns du så mogen för din ålder. Ser mer ut som 35 år, agerar som en liten flicka. Kritik måste man kunna ta i denna värld.

Men du får massa positiv feedback också som höjer all kritik.

2008-09-22 @ 14:22:37
Postat av: Tezz

Så tråkigt att människor ska ta ut sitt dåliga humör och sitt avund på andra människor. Man tycker ju att folk kan surfa vidare om de nu inte ser något positivt på en blogg. Jag tycker iallafall riktigt mycket om din blogg!

2008-09-22 @ 14:36:45
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
Postat av: Sara WN

Hej! Jag är inne o läser din blogg nu o då. Vi har haft tre hemskt jobbiga år med vår hjärtsjuka dotter och att läsa din blogg har många gånger lättat upp min dag när allt annat känts tungt.

Ha en underbar kväll!

2008-09-22 @ 16:21:34
Postat av: tvillingmamma08

Jag älskar verkligen att läsa din blogg,har inte varit med från början men komm in någon gng strax innan du skrev att du väntar nr2.Grattis än en gng!!!

Bry dig inte om alla dessa sjuka människor som finns ute i världen de är bara svartsjuka och verkligen sjuka,utan dem kommentarer du inte sj vill publicera så tar du bort dem helt enkelt,till slut så inser de väll att det är inge ide och skriva.Jag trodde verkligen att bara små ungar håll på med sånt inte vi vuxna.

Ha det gott!

puss& kram

2008-09-22 @ 16:27:44
URL: http://erna.kimlundin.se
Postat av: Madelene

ÅH vá det é trååååkigt med sura och taskiga människor...VARFÖR slösa tid på sånt negativt!!

Om jag kommer in på en blogg som jag inte tycker é intressant så surfar jag ju vidare...inte fasen lägger jag tid på att läsa och kommentera dumma saker!!



KRAM PÅ DEJ!!



/Madelene i Fjällbacka

2008-09-22 @ 16:33:09
Postat av: Johanna

Det jag inte förstår är varför det måste handla om avundsjuka, dåligt humör eller ilska. Ibland har man frågor och undrar saker, men man utrycker sig otroligt klumpigt, vilket kan leda till att det tolkas fel. Det är svårt att skriva som man pratar eller som det man vill ha sagt ibland. Ja, hoppas du förstår.

2008-09-22 @ 16:56:26
Postat av: Kari

Bloggen din inspirerer og gir glede til meg og mange andre mennesker. Noen har det kanskje trist og vanskelig selv, og da kan det kanskje bli for vanskelig å se andres lykke??? Du er et flott menneske som deler ditt liv med oss! Jeg kan selvfølgelig bare skrive hva jeg selv mener, men jeg er ganske sikker på at de fleste som leser bloggen din er snille mennesker som ønsker deg alt vel.. og vi bryr oss ikke om dumme, negative komentarer. -klem-

2008-09-22 @ 18:56:12
Postat av: Pangbruden

Jag som då är 40 plussare har noll förståelse för de otrevliga kommentarer du får av och till. Men troligen beror det på avundsjuka. Du beskriver det goda i ditt liv och tar fasta på det och det gör du alldeles rätt i! Sorger och elände har vi ändå! Din blogg är positiv och feelgood för många människor och jag hoppas att den kan få fortsätta att vara det:-) Det tycker to m en krass 40 plussdonna i Sverige! Kram till er

2008-09-22 @ 21:15:42
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0