Söndagsmorgon i vårt hus!

Godmorgon sköna söndag!

Elian kom in till mig inatt vid 2 men vi hade hela stora sängen själva så vi har sovit riktigt skönt. E får sova i gästrummet då han varit på partaj så där ligger han nu och sover. Kl 7 vaknade vi och vi gick nyss ned, nu sitter Elian och ser på Elias på tv. Han ÄLSKAR det programmet och det är ju lite kul att hans Gudfar Martin är en av animatörerna så vi har några filmer ;-)

Ha nu en riktigt skön söndag, söndagar är laddabatteriernadagen D och förhoppningsvis en familjedag, iallafall hos oss. Det är MYS att vara lediga, äta god fika och bara vara.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Min son älskar också "Elias"! Hoppas ni får en riktigt mysig söndag! Kram/Hanna

2008-09-07 @ 08:35:50
URL: http://hannakarolina.blogg.se/
Postat av: Elle

Ha en skön söndag...själv skall jag jobba - 13-23 - Men längtar efter att se bilder på dina shopping fynd-

2008-09-07 @ 08:58:32
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

precis vad jag också ska göra, bara vara

2008-09-07 @ 09:49:00
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0