Sov gott söndag

OJ så kul att ni är så många som bloggar. Jag tror jag får ta en cappuccino på ett café efter kiropraktorn imorgon och mysa med att kika in era bloggar. Eller så dimper jag ner i soffan hemma. Det ska oavsett bli KUL!

Vi har sett nyaste avsnittet av serien Himmelblå på nrk.no och jag fick en gråtattack då jag började tänka på min Mormor och hur hon hade det med Morfar då han insjuknade...Uff min lilla älskade Mormor som jag saknar dig. E stod handfallen och var inte redo för alla gravidhormoner men fick straffet att kolla på ALLA bebiskläder jag köpt och sen gav han mig fotmassage så han är förlåten ;-)

Nu ska jag lägga mig och sova så jag ville bara säga GOD NATT!
Tänkte blogga om tiden då vi fick veta om bebisen i magen, men det gör jag imorgon istället.



Nygravid och magen var redan svullen om kvällen. Här på kvällsshopping, utanför Oslo City.
I påsen ligger en tröja ifrån MeMini som Elian hade på sig då Mormor kom.
STOREBROR står det på den!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

mys :)

2008-09-28 @ 23:35:44
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Stina

ååh så mysigt med tvåan! Är redan avis dig trotts att vi har fullt upp med vår första gumma som är 4 månader =) Barn är något helt fantastiskt och jag ä så glad att jag utbildat mig till förskollärare så jag får fortsätta mysa med de små efter mina egna. Kramar och lycka till med Elian och bebban!

2008-09-29 @ 00:22:17
Postat av: Kim Von J - Nya modellbilder

Snygging!

2008-09-29 @ 07:41:52
URL: http://kimj.blogg.se/
Postat av: madde

hej hej!!!



Kan du inte lägga upp ett inlägg med en lista med alla bloggarna?



Hoppas du får en toppen dag



Kram

2008-09-29 @ 07:50:39
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Sonja

Vore kul om du kan berätta hur ni fick reda på att ni väntar barn igen. Jag är nygravid själv och fick precis veta........

2008-09-29 @ 09:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0