Underbara du!


Elian somnade i sin nya APAMIGtröja ifrån Barnlycka då vi körde hem ifrån Sverige. Här är han morgonen efter i vår säng.

Då jag ser dig, hör dig, luktar på dig eller bara tänker på att du finns så ler jag. Alla leenden du ger mig älskade unge. Jag ska ALLTID finnas för dig, tvivla aldrig på det.
Ditt syskon sparkar på massor nu ikväll och speciellt då du och Pappa busar högljutt... Ni kommer vara de bästa, finaste och härligaste ungarna i hela världen tillsammans. Det vet jag! Alla Mammor och Pappor känner nog likadant ( hoppas jag) och det är ju så fantastiskt att så många får uppleva det största man kan uppleva...
Jag är hög på kärlek, hög på livet och evigt tacksam för att du kom till oss.
Bästa underbara Elian, jag önskar att du får växa upp och bli självsäker, ha god självkänsla, vara trygg och leva LÄNGE lycklig.

Puss och Kram Din Mamma

Nu ska jag krypa ned med en bok och sova i tid. Jobb och dagis imorgon!
SOV SÖTT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör mig glad!

2008-09-02 @ 22:05:38
Postat av: Marlene

... och det är jag som blir glad av dig här ovan! ;)

2008-09-02 @ 22:07:05
Postat av: anna

Vad fint skrivet, blir ju alldeles tårögd =) och vilken snygg ljusstake ni hade fått!!

2008-09-02 @ 22:13:17
Postat av: Tessan

oj, jag blev rörd till tårar av dina vackra ord ! jag hoppas själv få uppleva det du beskriver en vacker dag ! :)

tack för en fantastisk blogg !

2008-09-02 @ 22:13:56
Postat av: malinm

Vilken sötnos =)

2008-09-02 @ 22:57:02
URL: http://malinm.se
Postat av: Malla

Åh så söt. Min dotter hade en sån där body, men har dessvärre växt ur den. Typiskt. Den är ju så fin.

2008-09-03 @ 00:17:49
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Emelie

Så underbart bröllopet verkar ha varit OCH GUD VAD VACKER KLÄNNING!!! Och så vackra ni båda var! Skönt att kvällen och dagen var allt ni ville att den skulle vara, det förtjänar ni.

Ha nu en underbar bröllopsweekend och rå om varandra! =)



Kram Kram

2008-09-03 @ 07:30:27
Postat av: Jossan

Hej!

Har läst din blogg ett tag och nu passar jag på att kommentera =) Visst är barn det finaste man kan få, jag har en dotter och har en liten på väg, ska komma i januari! Jätte fint bröllop ni hade. Ha det gott//Jossan

2008-09-03 @ 08:11:45
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Anna-Lena

God morgon söta du! Vad fint du skriver... Tänk att vi har så underbara barn ;D Ha en skön onsdag!!! Kram

2008-09-03 @ 08:13:40
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Elin

Grattis till giftermålet! Ni verkar ha haft en helt underbar dag! :) Du var så vacker, så fint hår.. Om jag ska vara ärlig så har jag diskuterat din frisyr med min frisör, det är något sånt jag vill ha när jag gifter mig nästa sommar.. Var jätte vackra bilder från bröllopet! :) Såg att du skrivit i ett tidigare inlägg att du ska skriva in menyn på bloggen kanske, ville bara säga att det vore väldigt kul! :) Se vad andra har för buffé mat! :) // Elin

2008-09-03 @ 08:42:38
Postat av: Eva

Vilka fina ord! Jag blir tårögd.

2008-09-03 @ 08:54:54
Postat av: Anna

Hej Hej!

Hittade till din blogg av en slump och fastnade med ens då jag såg att du har en son vid namn Elian... Min son bär även han detta underbart vackra namn. Och om jag förstått rätt är din son född i augusti vilket min också är, han fyllde 6 år den 17 augusti.. underbart! Jag önskar er all lycka i framtiden!

Ha det bäst!

Anna

2008-09-03 @ 09:18:55
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så FINT skrivet! Som jag längtar efter att få uppleva samma känslor en dag. Förresten tycker jag att apamig trycket är så sött! Tänkte köpa en apamig-filt till våra vänners lilla dotter men den var tyvärr slut då.

2008-09-03 @ 09:38:18
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Josefine,Blekinge

Väldigt fint skrivet! Känner likadant själv inför vår underbare son som är 4 månader, hjärtat brister nästan av alla varma känslor jag känner för honom! Att bara sitta och titta på honom när han sover är ju hur underbart som helst!



Önskar er all lycka!

2008-09-03 @ 10:27:36
Postat av: Anette Nilsson

Fina ord från en fin mamma!



Nettisens

2008-09-03 @ 11:12:44
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Siw

Så vakkert skrevet ♥ Blir helt rørt her...:-)

Hvem kan ikke ønske seg barn etter å ha lest dette?

2008-09-03 @ 19:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0