Tivoli och drama....


Tore med tjejerna!


Karusell med Mamma.
Det blåste idag så lockarna försvann ganska snabbt.

Den här hunden med ägare ( Tores vänner) var en liten valp då jag såg den sist. Då satt jag höggravid på stranden och väntade på att få möta Elian... Nu är han och hunden lika gamla =)


Senare skulle tjejerna skulle få ansiktsmålning och det var musik omkrring oss. Det kändes som i en film då ett gäng narkomaner ( det finns otroligt mycket tragiskt i Oslo...) i parken visade sig bära pistol. Clownen stod och ringde polisen och alla var smått skärrade. Då polisen kom efter ca 20 min fann de ej pistolen som kanske sålts vidare, vad vet vi.. Läskigt iaf. Jag prommade bort med Elian så länge...



Kommentarer
Postat av: LinnM

usch vad obehagligt! Ni såg iaf ut att ha haft det kul innan:) Hoppas ni har en mysig kväll! kram

2008-09-27 @ 22:07:16
Postat av: Matilda

Nemen, det är ju en sån vovve jag har!

2008-09-28 @ 10:25:25
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0