Vår lördag!

Nu landade jag i soffan och Elian leker här. Vi har haft en jättemysig lördag men jag är nu ganska trött. Det startade med Godt Bröd-dejt med Emma, Elsa och Kimm. Elian var i toppenhumör då vi kom dit men efter att ha väntat lite för länge i barnstolen ville han bara vara ute. Så det blev inte så mycket lugn och ro därinne... Hann inte ens fota en bild =)


Kimm testar fota lite.


Söta Elsa och Emma.


Mammas skatt! Med extra stark vilja idag ;)


Flirtar lite...

Men sen gick vi ut i Bogstadveien där det var Marknadsdag,  massa shoppingstånd överallt med billiga saker som jag sällan orkar kika på men massa mat och annat som kan vara kul. Vi strosade och Kimm tog sina bilder han skulle ha på mig, E gick på landskampen ( fotboll) och Elian satt i vagnen. Sen då det bara var jag och Elian så ville han gå, sen dra sin vagn och då stoppar ingenting honom. Han går i sin takt och man blir ganska trött då man inte ens får putta vagnen i rätt riktning, då skriker han NEEEEJ! Men söt är han och vi är friska så jag är glad ändå.


Kommentarer
Postat av: StinaM

Har läst din blogg ett bra tag men aldrig kommenterat. Jag är bara 16 år och bor i Sverige, Stockholm.

Har kommit på nu att det är en mamma som du är som jag skulle vilja bli när jag blir äldre.

Ser allt ifrån den ljusa sidan och all kärlek du ger till ditt barn verkar vara oändlig (som den säkert är från alla föräldrar men den märks på nått sätt extra tydligt från dig tycker jag).

Ville bara säga det och tänkte att det kanske kunde va kul att läsa från en helt okänd person. :)

Kram!

2008-09-06 @ 19:29:13
URL: http://enstina.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

Vilken snygg liten kille :)

Snygg från topp till tå ;)

Kramar

2008-09-06 @ 19:45:39
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Anna (england)

Så söta ni är båda två! Jag undrade, vad för vagn tänkte du ha när bebben kommer? dubbel vagn eller blir det vagn med ståbräda?





Ha en Mysig lördag kväll!

2008-09-06 @ 21:05:23
Postat av: Josefine

StinaM: JÄTTEKUL att du kommenterade idag! Så GLAD du gjorde mig med dina fina ord - TACK! Lev livet och så hoppas och tror jag att du ska få allt du drömmer om!

Kram



Viktoria: åå tack snälla!

kram



Anna: TACK! Jag ska ha en Bugaboo till bebis och en Urban Jungle syskonvagn så länge Elian åker vagn!



Tackdetsamma!

Kram

2008-09-06 @ 21:50:35
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0