HAPPY FREDAG!

Solen strålar på oss och Ella ligger glad här bredvid mig! Hon hade en jobbig natt och ville somna på mig så där sov hon till ca 2 då Elian kom in och jag la ned henne i sin säng. Så jag har sovit sådär men innan jag badade henne nyss fick jag byta en blöja som betyder att hon nu INTE har ont i magen - jippie! Sånt kan göra en hel dag, att man vet att hon slipper jobba mer. Tänk så annorlunda tankar man har då man blir Mamma, en liten blöja kan glädja mer än man anar ;-)

Nu ska jag lägga in en härlig tävling och äta frukost, vi har en dejt kl 11 på Aker Brygge med en härlig dam!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Josefine!

Jag mailade dig, då ja vann Lindex tävlingen men inte fått något svar, har mailet kommit fram?

Mailade från min jobb mail, men adressen ovan går lika bra. Vill inte lägga ut min jobb mail här!

Kram



2009-04-17 @ 09:16:34
URL: http://studentmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0