Jippie det är lördag!

Det är underbart att vakna till en klarblå himmel! Ellisen har somnat om och jag känner att jag verkligen måste ta tag i mina nackproblem igen, det har bortprioriterats och är ju SÅ dyrt. Jag ska återigen ta kontakt med min läkare och be om en ny utredning. Sist jag gjorde det var i Sverige för flera år sen.

Men just nu sitter jag och Elian och ritar. Han gör fina prickar, cirklar och annat som han berättar är hus, solar och bilar. Helst ska jag rita en bil mitt i allt på varje teckning. Skruttungen vår!


Kommentarer
Postat av: Isa

Har du kollat så att det inte är diskbråck du har i nacken? Be om en ordentlig utredning med magnetröntgen så att du förhoppningsvis får hjälp med dina besvär.



Lycka till!!

2009-04-19 @ 08:52:16
URL: http://isas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0