kack kack

Nu ska jag gå och sova! Ella har sovit skönt hela kvällen och vi har haft det jättemysigt. Middagen blev kycklingfiléer i ugnen ( efter de fått stekyta), couc cous, sallad och fetaostsås. Vi åt framför tvn med tända ljus och såg Robinson.

Jag ÄR verkligen en hönsmamma då jag saknat Elian varje minut ikväll, hans lampa lyser på rummet och sängen är tom. Nej att han sover borta är bara positivt för hans skull tror jag, att han får det kul. Annars saknar jag mest faktiskt, om jag ändå bara är hemma. Det är ju här han ska vara, nära sin Mamma! :) Fast sova imorgon blir skönt, Ella är liksom inte lika högljudd som en son som springer och leker med alla bilar, lastbilar och dundrar fram redan kl 6 om morgonen. Så nu ska jag njuta ;-)

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: KarolinaN

Gokväll!

Blev så himla nyfiken på hur du gör din fetaostsås?

Kram!

2009-04-05 @ 22:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0