Kärleken övervinner allt

Vilken kraft ni ger mig, all pepping jag fått stärker  - det ska ni veta! Självklart är jag en människa, något alla borde förstå utifrån det jag skriver om i bloggen och ibland rinner det över. Då jag klickar mig in och läser många elakheter försvinner tyvärr glädjen med att blogga och då måste jag känna och tänka efter vad jag vill. Jag ska inte bli ledsen av att titta in i min egen blogg, det köper jag inte bara för att jag skriver så att andra kan läsa.

Ella sover sött bredvid mig, vi har haft en mysig morgon och hon har ätit, ätit och ätit så jag har läst bok och tidningar. Men nu ska jag gå ned till killarna. Elian som lekt och lekt härhemma och njutit av att vara hemma tror jag.


Vår älskade dotter just nu i ärvd pyjamas efter sin storebror.




Kommentarer
Postat av: Frida

Jättesöt bild på Ella!

Ha det bäst!

2009-04-13 @ 11:06:37
URL: http://onefrida.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Vad glad jag blir att du känner dig lite bättre idag! Förstår att du tappar lusten, men är glad att den kommer tillbaka av våra snälla kommentarer :)



Du är en sådan genomsnäll & generös människa och ska då få allt det tillbaka! Jag tror att en del människor misstar snällhet för dumhet, dom inser inte att en person kan vara jättesnäll, men samtidigt ha integritet, vara intelligent och sätta gränser.



KRAM KRAM KRAM!

2009-04-13 @ 11:21:07
Postat av: Starmama (sjuksköterskestudent)

Hej! Ja, jag håller med dig till 110% att man inte ska behöva bli ledsen bara för att titta in i sin egen blogg. Sen är det tyvärr så i denna bloggvärld att för att kunna blogga så måste man nog (tyvärr!) stå ut med en hel del. Därför har jag själv slutat blogga ett antal ggr. Jag har liksom känt att bloggandet inte ger nåt, men däremot har jag börjat på nytt lika många ggr eftersom jag ändå tycker att det är så kul att skriva och visa upp olika saker. KRAM!

2009-04-13 @ 11:23:33
URL: http://starmamasblogg.blogg.se/
Postat av: Marit

Hei

Jeg er innom bloggen din ved jevne mellomrom, men er ikke flink til å legge igjen spor. Jeg synes bloggen din er veldig koselig og personlig; og jeg håper du ikke lar alle de negative kommentarene ødelegge for deg ;)

Og selv om det er vanskelig å tenke sånn; det er de som legger inn alle de ekle kommentarene og ikke deg det er noe galt med ;)



Ps: veldig skjønt bilde av Ella

2009-04-13 @ 11:24:29
Postat av: Edde

Borta bra men hemma bäst ;)

Jag önskar er en HÄRLIG dag!

KRAM

2009-04-13 @ 11:38:00
URL: http://www.nogg.se/eddegirl
Postat av: Annie

Hoppas du får tillbaka energin att blogga igen. Men det är självklart på dina egna villkor. Anledningen till att jag tycker att din blogg är så bra är att du verkligen skriver för din egen skull, och om vardagen. Din blogg är positiv och full av energi. Massor med kramar till dig!

2009-04-13 @ 11:38:12
Postat av: JOSEFINE

vad ska du göra idag? :)

2009-04-13 @ 11:40:40
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har faktiskt "saknat" dig.

2009-04-13 @ 11:56:39
Postat av: Mia

Vad skönt att det känns lite bättre idag :) Och du har givetvis helt rätt. Men vi får göra vårt bästa för att fylla din blogg med positiva kommentarer helt enkelt! :)

Hoppas du får en fin måndag med sol :) Kram!

2009-04-13 @ 12:02:04
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Siw

Håper blogglysten kommer tilbake om ikke så lenge, og at du får positiv energi av alle leserne dine som heier på deg og ønsker det alt vel. Det er et lite fåtall der ute av de som leser bloggen din som ikke har det særlig bra med seg selv, og derfor blir det vel veldig vanskelig for dem å se vellykkede, lykkelige mennesker i gode relasjoner. Selv om jeg aldro helt kan skjønne hvordan det å rakke ned på andre skulle kunne øke deres selvfølelse...? Stå på, - du er en super dame Josefine! Og så håper jeg at blogginga fortsatt blir et overskuddsprosjekt for deg! :) Klem

2009-04-13 @ 12:09:35
URL: http://heftigogbegeistret.blogspot.com
Postat av: Eva

Hallåj,

vilken fin overall Ella har på sig,dom är verkligen lika varandra , sötisar båda två.

Ha en super härlig dag,

Må Så Gott Du glädjer oss !!

2009-04-13 @ 12:21:51
Postat av: Line

takk for en kjempe koselig blogg.Morro å lese om andre i samme livssituasjon-småbarnstiden;)

2009-04-13 @ 13:38:40
URL: http://www.fredriksen4.blogspot.com
Postat av: kärleken övervinner allt ..plus några extra slantar genom blogg som blottar sina egna barn

2009-04-13 @ 16:45:26
Postat av: Josefine

TACK ni är så himla goa!!!



Hoppas ni får en mysig kväll!

KRAMAR

2009-04-13 @ 20:39:19
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Alexandra

Amor vincit omnia. Ett av de finaste ordspråken tycker jag, det är så sant.



Hoppas allt är bra med er!



kram

2009-04-14 @ 00:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0