Revisor, mensvärk och bebis!

Just nu ligger Ella och tittar på mig som fixar i våra alltför trånga garderober. Jag glömmer alltid bort vad som gömmer sig därinne, ni är säkert någon som känner igen sig ;-)

Det är mycket nu innan deklarationen ska lämnas in och att ha företag (bloggen blev ett företag 2008) är nytt för mig så jag är GLAD jag valt världens gulligaste revisor Siw!! Hon ringer hela tiden för att dubbelkolla sånt som jag inte alls har koll på så då åker papper fram.

Nej nu ska jag fortsätta. Måste bara berätta att det känns så skumt att "känna sig" gravid igen. Livmodern molar och det är ont. Min gynekolog sa att jag kan få finnar och vara svullen ca 2 veckor nu pga spiralen och det känns ju verkligen där hon varit och "donat". Cellprov är taget så jag hoppas allt ser fint ut. Jag vill uppmana ALLA tjejer att ta både cellprov  då ni ska och att undersöka brösten OFTA!

Jo just det, VÄRLDENS största GRATTISKRAM till Hannah med familj som nu blivit FEM!
Kul med någon fler som bloggar ifrån förlossningen ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag är en utav dina trogna läsare! Du har ett underbart liv och det jag undrar är har du ett företag? Är det något jag har missat?:D

hare bra kram

2009-04-29 @ 20:36:44
Postat av: Elin

tror även att jag missat detta företag. Vad är det för något?

2009-04-29 @ 20:39:45
Postat av: Isabellas&Minnas pappa

Jag känner igen mig med garderoben. Inte min utan min frus;) Är inte Ella otroligt tidig med att få tänder! Minna är 7,5 månader och hon har inga!! Hoppas ni har det bra och att din smärta släpper!

2009-04-29 @ 20:40:11
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Hej! Jag måste oxå ha missat att du har ett företag.. vad är det för företag?

2009-04-29 @ 20:42:32
Postat av: Åsa

Om jag hade läst noga så hade jag ju sett att bloggen är företaget...

2009-04-29 @ 20:44:06
Postat av: Starmama

Hej,



Jag satte också in ett hormonspiral efter andra barnet. Fick ta ut den efter bara några månader, jag blödde nåt fruktansvärt pga. den. Hoppas att det går bättre för dig!



KRAM Starmama

2009-04-29 @ 20:55:47
URL: http://starmamasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, nu när du skriver om ditt företag så tror jag att du syftar på din blogg, då undrar jag hur det funkar med din föräldrarpenning? Har du rätt till den trots att du får inkomst från bloggen. bara nyfiken. många kramar

2009-04-29 @ 21:01:06
Postat av: Emelie

Älskar din blogg den är hur bra som hälst!!



Hälsa gärna på i min blogg :)

2009-04-29 @ 21:05:56
URL: http://emeelieesveensson.blogg.se/
Postat av: Jo

Har du ett företag?

2009-04-29 @ 21:11:04
Postat av: Dalia

grattis till graviditeten :)

2009-04-29 @ 21:11:50
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Hilde

Forstår det om du ikke vil svare på dette fordi det er for personlig, men ble du gravid med Ella selv om du hadde spiral? Jeg vurderer å få satt inn hormonspiral, men har hørt veldig mange ulike meninger om hvor sikkert det er. Gynekologen min sier det er rundt 95 prosent sikkert, men jeg vet ikke. Jeg skal ikke ha flere barn og trenger noe som er så sikkert som mulig :) Takknemlig for svar!

2009-04-29 @ 21:23:41
Postat av: Anonym

Hej! Känner igen det med garderoben. Rensade mina barns i förra veckan o hittade massa fina kläder!!! :-)

Så din blogg är ett företag. Där ser man hoppas att det går bra...

Tack för en superbra blogg. Läser den flera gånger per dag. Ha det bra du o din familj.. Många kramar Helene

2009-04-29 @ 21:38:53
Postat av: Malle

Kolla in min nystartade blogg och läs om en designtokig, flicka i smålands djupaste skogars, vardag!



Ha en bra kväll!



www.mallesplace.blogg.se

2009-04-29 @ 21:41:30
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Några planer inför valborgs :)?

kram

2009-04-29 @ 21:52:56
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja alla är olika, det ÄR tidigt att tänderna redan gör ont. Skönast för mamman också om de stannar inne lite till men det gick helt fint att amma Elian med tänder!



Jag blev ej gravid med spiral med Ella. Gynekologen råkade få med sig den då hon skulle ta ett prov. Så kändes det onödigt att sätta in en ny så nära bröllopet då vi oavsett önskade ett syskon åt Elian efter bröllopet. MEN jag är så glad att just HON kom till oss!



Ang företaget så är det bara för att kunna motta betalning för annonser i min blogg. Jag orkar faktiskt inte gå in på hur det fungerar, det är privat =)



KRAM till er alla!

2009-04-29 @ 22:15:53
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sara

Superbra att du uppmanar till cellprov och att kolla brösten noga. Själv har jag haft cellförändringar och mamma opererar sig för bröstcancer på måndag.. Hoppas dessutom att alla som har döttrar vaccinerar dom med det nya vaccinet. Det tänker jag absolut göra om bebisen i magen är en flicka!



Trevlig Valborg!

2009-04-30 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0