sista kvällen med gänget!

Overkligt tråkig orsak att mötas igår, att vårt företag inte finns kvar. Allt vi jobbat för i år har gått upp i rök.
MEN jag har vunnit fantastisk vänskap och då Tore höll ett litet tal fick jag flashbacks ifrån vårt Bröllop där han sa många fina ord.

Zryan, jag, Rune och Anne!


Anne och BjörgHelen.




Jeanette, Kenneth, GunnHeidi och Tore.

Hemma igen och ganska trött ;-)
E hämtade mig 23. TACK Bestemor för förstärkningen, du är bäst!


Då jag inte hunnit varken shoppa eller ta fram mina gamla kläder ännu så blev det mina smalmammajeans ( som snabbt blev för små med magen och sitter väldigt tight nu) en H&Mt-shirt, Zarakofta, kavaj Gina Tricot, sjal 2hand, väska Chique och skor Zara. Jag hade ungefär 5 minuter på mig att göra mig iordning så det blev snabbdusch, nytt smink och en snabba beslut i garderoben. Snacka om skillnad motför tiden före barn.

Nu måste jag fixa härhemma för vi ska hämta Elian tidigt och sen möta Johanna vid tåget, det ska bli SÅ mysigt i helgen!

Kommentarer
Postat av: bjorn

http://www.bild.de/

2009-04-03 @ 10:42:09
Postat av: Fru Evelina

Du är så fin Josefine! Det syns inte att du fött barn alldeles nyss, så smal och snygg som du är!



kram, trevlig fredag!

2009-04-03 @ 10:45:11
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: The Johansson Twins

=)





Becky (The Johansson Twins)

2009-04-03 @ 11:03:23
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: karolin

Eh, det var super snyggt det du valde! Man behöver inte alltid stå timmar i garderoben, tänk vad mycket tid du får över till annat =) som att vara den underbara mamma du redan är! ha en underbar helg nu!

2009-04-03 @ 11:06:44
URL: http://morgongavan.blogg.se/
Postat av: ♥UNG MAMMA♥ ♥UNG MAMMA♥

SHIT, HAR DU VERKLIGEN NYSS FÅTT BARN?!





UNG MAMMA SOM TAR DÖD PÅ MYTEN ATT MAN INTE KAN SE BRA UT, HA ROLIGT OCH VARA JÄÄÄÄÄVLIGT DISCO, TROTS ATT MAN ÄR NYBLIVEN MAMMA!



www.gotteochvi.com











UNG MAMMA SOM TAR DÖD PÅ MYTEN ATT MAN INTE KAN SE BRA UT, HA ROLIGT OCH VARA JÄÄÄÄÄVLIGT DISCO, TROTS ATT MAN ÄR NYBLIVEN MAMMA!



www.gotteochvi.com











UNG MAMMA SOM TAR DÖD PÅ MYTEN ATT MAN INTE KAN SE BRA UT, HA ROLIGT OCH VARA JÄÄÄÄÄVLIGT DISCO, TROTS ATT MAN ÄR NYBLIVEN MAMMA!



www.gotteochvi.com

2009-04-03 @ 11:42:04
URL: http://www.gotteochvi.com
Postat av: fanny

2009-04-03 @ 11:59:08
Postat av: italiensk-svenska "hemmafrun"

Hej Josefin! Jag foljer dig flera ganger per dag anda fran Italien dar jag bor med min italienska prins sedan 2 ar. Din blogg ar vekligen harlig och peppande, och far mej att redan LANGTA efter en egen familj (fast lar far vanta, da italienarna kommer till skott TIDIGAST vid 30!! jag fyller bara 23 i sommar och min kille ar jamgammal) Kanner sa val igen mej nar du skriver om langtan till din familj i sverige. Jag kanner samma langtan..! Skickar dig och din familj manga kramar fran Milano i Italien (och maste bara saga, OJ vad din kollega Anne ar lik skadespelerskan Helene Af Sandeberg!!) Baci e abbracci!!

2009-04-03 @ 12:06:15
Postat av: Emelie

Vad har hänt med ert företag?!

Själv fick vi förra vecka veta att vår avdelning ska läggas ner sista april :(

2009-04-03 @ 16:02:41
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0